[Myrealbox] POP3 en SMTP servers down?

Pagina: 1
Acties:

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07-2025
Al 2 dagen kan ik geen e-mail meer versturen of ontvangen. Ik vermoed dat er iets mis is met de POP3 en SMTP servers. Ben ik de enige die hier last van heeft? (Op myrealbox.com staat niks :? )

Het gaat niet om een verkeerde instelling. Al mijn 3 myrealbox accounts doen het niet meer. (Kan wel via de site mail versturen. dus de accounts bestaan gewoon nog)

[ Voor 31% gewijzigd door F0kke op 11-12-2002 22:01 ]

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-08 18:57
Geef aub meer info. Welke foutmeldingen krijg je bijvoorbeeld?

• F0kke
Cutebritney schreef op 11 December 2002 @ 22:02:
Geef aub meer info. Welke foutmeldingen krijg je bijvoorbeeld?
In Outlook krijg ik de volgende melding:

'The connection to the server had failed. Account: 'Fokke', Server: 'pop3.myrealbox.com', Protocol: POP3, Port: 110, Secure(SSL): No, Socket Error: 10060, Error Number 0x800CCC0E'

Ik zit achter een pc waar WinRoute Pro op draait. Deze is naar mijn weten gewoon goed. Als ik een andere router/proxy gebruik (De pc van de overburen (straatlan) waar ook winroute pro op draait.) krijg ik dezelfde foutmelding.

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Het staat ook op de site dat ze bezig met hun servers aan het update`n..
Maar verder weet ik er ook niks van....

• F0kke
-Skyhawk- schreef op 11 December 2002 @ 22:09:
Het staat ook op de site dat ze bezig met hun servers aan het update`n..
Maar verder weet ik er ook niks van....
Dit bedoel je?
MyRealBox.com
Why does MyRealBox exist?

The NetMail engineering team uses MyRealBox as a test-bed to try out new versions before releasing them as part of the NetMail product. This means that from time to time MyRealBox users will experience downtime due to installation of new software or due to the engineering team debugging a new feature.

If you are not comfortable with these downtimes then please choose another email service.
Maar mailen lukt al 2 dagen niet, en dat is nog nooit gebeurd. Dus ik vroeg me af of er meer mensen zijn die MyRealBox gebruiken en momenteel POP/SMTP problemen ondervinden.

• brammus
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

brammus

PATGOD

Hiero ook een Connection Refused...

Zullen wel aan het updaten zijn ofzow...

Het zal ook wel vaker gebeuren dan bij andere providers, aangezien het een soort test-platform is, waarbij je als leukigheid een mail-accountje kan afsluiten; Zie onderstaande quote van hun site:

code:
1
The NetMail (..) feature.

[ Voor 32% gewijzigd door brammus op 11-12-2002 22:18 . Reden: Altijd spuit 11 :P ]

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

• F0kke
WOEI!!! Na 2 dagen... Het werkt opeens weer!
Thnx allemaal voor de reacties! Het was toch een servicebeurt van MRB
brammus schreef op 11 December 2002 @ 22:17:
Hiero ook een Connection Refused...

Zullen wel aan het updaten zijn ofzow...

Het zal ook wel vaker gebeuren dan bij andere providers, aangezien het een soort test-platform is, waarbij je als leukigheid een mail-accountje kan afsluiten; Zie onderstaande quote van hun site:

code:
1
The NetMail (..) feature.
Naja, het blijft gratis en je hebt een 10 MB mailbox. Echt veel goede gratis mailservices kom ik niet tegen.. Maargoed, ben best blij met MRB

[ Voor 119% gewijzigd door F0kke op 11-12-2002 22:19 ]

• regmaster
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
What about www.fastmail.fm dan? Is ook gratis maar wel sneller en, naar mijn mening , beter bereikbaar dan Myrealbox.
Ik kan overal ter wereld terecht via Fastmail maar heel vaak niet bij MyRealBox.

• LePlatDuJour
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:45

LePlatDuJour

Fighting entropy since 1970

Maar MRB heeft gratis 10Mb mailruimte, en fastmail maar 2. (Ik ben FM & MRB gebruiker)

What use is a man walking on water if you don't follow in his footsteps?

Verwijderd

Onzin Fastmail heeft ook 10MB!

• brammus
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

brammus

PATGOD

regmaster schreef op 11 December 2002 @ 23:35:
What about www.fastmail.fm dan? Is ook gratis maar wel sneller en, naar mijn mening , beter bereikbaar dan Myrealbox.
Ik kan overal ter wereld terecht via Fastmail maar heel vaak niet bij MyRealBox.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
(Fastmail features:)
10 MB storage space
40 MB bw/month
IMAP/Web access
45 day no activity period
Taglines on emails
Ads in the web-interface
   (no pop-ups)

Bij MRB: Geen bandwidth restrictie
Geen no activity period
Geen taglines in e-mail (geen reclame)
Ook geen reclame in interface.

Nogmaals: MRB is dan ook een test-platform, daarom is MRB niet altijd te bereiken...
Dat is dus de prijs die je betaald.

Restricties/advertenties en '100%' uptime (fastmail), of 100% gratis, maar geen gegarandeerde uptime (mrb)...

[ Voor 3% gewijzigd door brammus op 12-12-2002 15:16 ]

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

Verwijderd

Is het wel zo dat alle mailtjes gewoon aankomen bij myrealbox, tijdens updates etc? Want af en toe heb ik het idee dat dat niet het geval is.

Verwijderd

Er zijn geen advertenties bij Fastmail! Alleen 1 tagline bij een uitgaand mailtje: bv: Fastmail is the best. ed

40 MB bandwith is Echt voldoende voor normaal e-mail gebruik.

Trouwens, voor EENMALIG $15 krijg je een account zonder restricties, dat werkt helemaal super!

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:27
Verwijderd schreef op 15 December 2002 @ 19:41:
Er zijn geen advertenties bij Fastmail! Alleen 1 tagline bij een uitgaand mailtje: bv: Fastmail is the best. ed

40 MB bandwith is Echt voldoende voor normaal e-mail gebruik.

Trouwens, voor EENMALIG $15 krijg je een account zonder restricties, dat werkt helemaal super!
Maar dan is het niet gratis meer......

Kan ook een acount aanmaken bij wanadoo ofzo en de smtp van je provider gebruiken....dan heb je ook een leuke mailbox
Pagina: 1