"Passing silhouettes of strange illuminated mannequins"
ja 
dat is dus een diamond stealth 3d 2000 met 2 mb
maar wat is je vraag verder dan
of krijg je alleen dit te zien en hij start niet door ofzo
dat is dus een diamond stealth 3d 2000 met 2 mb
maar wat is je vraag verder dan
of krijg je alleen dit te zien en hij start niet door ofzo
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Ja! Verder gaat ie niet.
Het probleem ontstaat nadat je de nick erin hebt gezet? Heb je daarbij aan andere kabels gezeten? Laatst zag ik nog ergens zo'n probleem (ging op hetzelfde punt niet verder) en dat lag aan het feit dat de monitorkabel aan de TV-OUT of een andere verkeerde aansluiting was gekoppeld
. Als het pas ontstaan is na het plaatsen van een stuk hardware dan is het vrij zeker niet NOS-gerelateerd
.
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Ik heb alleen de NIC der in gezet... nou es kijken wat ie doet als ik em er weer uihaal...
en heel zeker als ie blijft hangen nog voordat-ie debian kan bootenodysseus schreef op 11 december 2002 @ 21:51:
Als het pas ontstaan is na het plaatsen van een stuk hardware dan is het vrij zeker niet NOS-gerelateerd.
wat gebeurt er als je de nic eruit haalt?
zit het geheugen nog goed erin etc....nix losgekomen/verschoven perongeluk tijdens het inbouwen van de nic?
Tsk???
't Ding er weer uitgeschroefd en nou boot ie weer... soort van conflictske? Het IS ook niet van die geavaceerde hardware...
't Ding er weer uitgeschroefd en nou boot ie weer... soort van conflictske? Het IS ook niet van die geavaceerde hardware...
Nee, NIC werkte niet, had em er namelijk net ingezet... anyway
Verwijderd
Dit ligt dus aan hardware en niet aan een Non Windows OS. Ik zou deze kunnen moven naar een hardware forum (OH of zo). Maar ik denk dat het handig is dat de topicstarter (als daar behoefte aan is) beter even een nieuw draadje met wat meer gegevens en zo kan openen in dat forum.
Deze gaat dus op slot.
Deze gaat dus op slot.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()