Unlocken XP met tipp-ex

Pagina: 1
Acties:

• thettes
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05-2025
Ik heb mijn athlon XP geunlocked door tipp ex in de L1 te smeren, en daarna de bruggetjes verbinden door artic silver (dacht ik). Het werkt perfect hoor, maar ik begon eraan te denken dat die tipp-ex misschien verbrokkelt o.i.d.? Kan dit op langere termijn schadelijk zijn/mis gaan?

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-02 21:53

Mad_Demon

de dokter

Mwa, moeilijk te voorspellen. Zou op zich mogelijk zijn, maar volgens mij verbrokkeld alleen als je er druk op uitoefend.
Enne, Arctic Silver is een koelpasta, ik hoop niet dat je dat hebt gebruikt omdat het uiteindelijk wel uit gaat lopen en/of kortsluiting veroorzaken. (dit laatste is volgens mij niet zo heel ernstig op je L1 omdat in de meeste gevallen alleen de MP gaat raar doen)

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

• MaartenP
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-04-2023

MaartenP

Heb ik niet

lijkt me eigenlijk wel dat het gaat verbrokkelen, tipp ex is eerst vloeibaar en door in te drogen wordt het wat harder, maar lijkt me dat als je al het vocht eruit gehaalt wordt (door hitte van proc.)het gewoon verbrokkeld. alleen zal je het vanzelf merken en schadelijk zal het wel niet zijn.