Toon posts:

Hoe draait Asus V7700 op mijn systeem?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilde vragen hoe de Asus V7700 op mijn systeem gaat draaien?.

=============================================
AMD Athlon Thunderbird 1 Ghz, Asus A7V, 128 MB 133, 40.9 GB 7200 Maxtor, Asus V7700 Deluxe, Iiyama A901HT Vision Master pro 450, Pioneer 105SZ, Sony CRX140E, SB live 1024, ATX kast 300W, Dolby surround system, Logitech toets/optische muis.

Verwijderd

da's afwachten.....heb je pech zoals ik kun je lachen met games.....bij anderen draait het perfect!

Verwijderd

slotje.

very funny eh :(<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>AMD Athlon Thunderbird 1 Ghz, Asus A7V, 128 MB 133, 40.9 GB 7200 Maxtor, Asus V7700 Deluxe, Iiyama A901HT Vision Master pro 450, Pioneer 105SZ, Sony CRX140E, SB live 1024, ATX kast 300W, Dolby surround system, Logitech toets/optische muis.[/quote]En ook nog caps gebruiken, mischien is een ban wel zo slim.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:56

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

ken je de betekenis/functie van caps wel? ik zie geen misbruik....

maar antwoord op de vraag van de poster... ik sluit me aan bij apo... kwestie van afwachten... zorg dat je de rekening goed bewaart, en eventueel onderdelen terug kan doen... op zich sluiten die onderdelen qua prestatie aardig goed op elkaar aan...

Verwijderd

Beetje overbodige vraag hoor. Moet je gewoon zelf proberen. Niet schijten, gewoon proberen dus en als je een probleem hebt post je maar opnieuw

Gewoon ff opscheppen zeker met je systeem als signature :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal het gaan proberen, maar wat is caps eigenlijk, ik ben ook maar een leek.
Ik heb zolang getwijfeld tussen V7100 en V7700 en nu ben ik zover dat ik het systeem heb samengesteld. Wat voor score zou ik kunnen halen.

Verwijderd

Niet o/c'ed tegen de 7000 in 3DMark default test

Verwijderd

Topicstarter
Zo dat is niet mis, het is dus verstandiger
dat ik mijn systeem niet ga overklokken.
Want 7000 is toch wel hoog lijkt me.
Hoe merk je de snelheid in de spellen, momenteel draai ik nog op 8 MB 3D kaartje met UT, dat loopt ook wel lekker.
In welk opzicht merk je het verschil

• Cheese_man
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-11-2025

Cheese_man

Waarom kiezen?

Hoe merk je verschil!!!!! Ik ga niets zeggen...het moet een verrassing voor je zijn, maar ga uit van een ware revolutie. Je kan gamen in resoluties waar je nu nog van kan dromen!!!

Trouwens OC-en kan best veilig hoor. gebruik voor je kaart de coolbits.reg (even zoeken via search). Het geheugen opschroeven tot richting de 380-400 en je hebt 10% gratis performance!!! De Core gewoon laten staan!!

Ik denk dat je oc-ed een score van 7500+ moet kunnen halen!!

reserveringshouder Tesla Model 3

• InZane
  • Laatst online: 23:16
Verschil? Welk verschil? ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoel het verschil tussen mijn oude systeem en het nieuwe wat ik besteld heb met de Asus V7700 Geforce 2 GTS. Ik heb dit nog nooit in het echt gezien, ik kan nu maximaal op 800 * 600 gamen, en dat gaat wel, maar valt iets tegen. Niemand in mijn omgeving heeft zo'n kaart.
Daarom ben ik benieuwd naar het verschil. Ik bereid me voor op een revolutie.

• WFvN
  • Laatst online: 15:56

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Ik ben van een voodoo2 overgegaan naar de hercules prophet II gts 32MB.
Echt duidelijke verschillen?
In ieder geval de resolutie.. ik draai nu op 1280x1024 ipv 800x600. Welk beeld is scherper? absoluut die van de geforce2. Vlotter beeld? wederom de geforce2.
Alleen 1 ding valt me wel een beetje 'tegen': met de vooodoo2 heb je een wat minder blokkerig beeld (ondanks de lagere resolutie) (schuine lijnen worden vloeiender weergegeven). Met de geforce kun je die schuine lijnen ook wel strakker krijgen mbv anti aliasing, alleen draait de handel dan ineens beroerd traag bij mij (onder w2k). Als ik de muis dan verschuif, heb ik bijna een seconde later pas die verandering op m'n beeldscherm :(.
Heb ik spijt? Nope.... deze kaart draait VEEEEL vlotter... als ik een potje halflife CS draai op maximale resolutie en ook nog eens 15 bots erin pleur, loop ik al te klagen als het aantal fps zakt naar 50 fps. Normaal gesproken geeft hij 71 fps aan (hoger kan halflife gloofk niet weergeven).

• PGR
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-08 15:17

PGR

Fast and safe...

Als ik met mijn v7700 pure 32MB Half-life Counter-strike speel op 1280x960 (alle opties op hoogste kwaliteit) dan is 'tie nog continu begrenst op 85fps (vsync on).

Als vsync off (heeft eigenlijk totaal geen nut) dan gaat 'tie waarschijnlijk ver over de 100fps...

Errugh lekker plankie...

Grtz,
PGR

SYS: KT7, Athlon 1000, 256MB, v7700 pure en nog meer leuks

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
En de V7700 Pro 64MB DDR is dat ook wat voor een TBird 1GHz en Abit KT7? Dat ga ik nl. kope :9:9:9:9:9 ik heb nu een 3dmark score van 1700 ofzo :( maar op een p2-233 is het volgens mij toch nog best ok, daar zit trouwens tnt2 m64 in.

Verwijderd

Topicstarter
Nou dat klinkt in ieder geval goed, alleen dat het blokkeriger wordt lijkt me minder.
Of is dat ergelijk als je daar naar kijkt, het beeld moet toch juist scherper worden.
Die Geforce 2 GTS 64 MB is een beetje teveel van het goede, deze kost me al FL 900,-

Wat betreft de snelheid, als je een spel op internet speelt, zoals counterstrike of UT, dan kan je spel toch nooit sneller draaien als je verbinding van internet hetzelfde blijft. Ik heb nu kabel maar af toe is de ping hoog en dan moet ik ook wachten op mijn schoten die ik afvuur. Veranderd de videokaart daar nog iets aan. Wat is nu het echte voordeel van Gefore 2 GTS

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Snelheid en kwaliteit

Verwijderd

Topicstarter
De conclusie is gewoon dat de Asus V7700 Deluxe Gefore 2 GTS gewoon een lekker kaartje is. Echter ik heb nog geen antwoord gekregen of de processor-snelheid de kwaliteit beinvloed. Kortom wie heeft er ervaring met de Asus V7700 op een T-bird 1 Ghz processor.
Pagina: 1