Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
hij heeft er van mij nog een -1 bijgekregen.
Weer 1tje eraf
[ Voor 50% gewijzigd door Tux op 11-12-2002 21:02 ]
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
Verwijderd
mijn beoordeling: -1 overbodig gaat naar: 0 inzichtvol. Ik vind het overbodig. Kun je mailen, dat je dat gedrag niet op prijs stelt maar niet met een reactie in iemands userpage. Vind ik dan.
Ik vond die +2 wel terecht eigenlijk... domme sukkel die gozer.
mwah is wel makkelijk..als iemand telkens ranzige posts maakt kijk ik altijd ff naar proviel, als je dan zoiets ziet ist iig duidelijk dat het niet aan mij ligtVerwijderd schreef op 11 December 2002 @ 21:43:
mijn beoordeling: -1 overbodig gaat naar: 0 inzichtvol. Ik vind het overbodig. Kun je mailen, dat je dat gedrag niet op prijs stelt maar niet met een reactie in iemands userpage. Vind ik dan.
Verwijderd
Ja, wel makkelijk... ik vind het nobel wanneer een modder streeft posts individueel te bekijken.veldmuis schreef op 11 december 2002 @ 21:47:
[...]
mwah is wel makkelijk..als iemand telkens ranzige posts maakt kijk ik altijd ff naar proviel, als je dan zoiets ziet ist iig duidelijk dat het niet aan mij ligt
Stel je mailed deze persoon. Hij zegt van okay ik ga mijn leven beteren en hij gedraagt zich daarna. Blijft hij -naast die search- met een hooggemodde scheldkannonade in z'n profiel het zwarte schaap. Zo iemand krijgt dan nog moeilijker een 2de kans. Sure, hij kan het ook verwijderen maar dan nog... zo zie ik bij de hoge pieten van dit forum alleen grappige/aardige posts.
Pagina: 1