IK vroeg me af of iemand ervaring heeft met zo'n tv
IK heb overal gezocht, google, en zowel bij winkels etc.
Nergens kan ik iets vinden over deze tv, of waar deze te bezichtigen is.
Deze tv is dus alleen verkrijgbaar bij neckerman, en is qua prijs zeer netjes.
Dat is leuk een aardig, maar ik zou toch graag een tv willen zien voordat ik hem koop.
Zie url voor specs/foto etc.
http://www.neckerman.nl/i...d=487782&mb_v301_ch=30226
Hij heeft dus een 86 cm Flat & Square Black Matrix beeldbuis (80 cm effectief).
Dat is leuk, maar ik vraag me af hoe bol deze dus eigenlijk alsnog is, op de foto's zie je iid dat ie niet helemaalk plat is etc, oke, zolang het maar niet te is..
Ik had nl een thompson 82cm gezien met zo'n flat quare buis, en deze vond ik echt bol, zeker voor deze tijd, daarom wil ik ook eerst zo'n tv zien of er echt meer info van willen hebben.
Het enige wat ik kon vinden was een duitse test(komt orion vandaan) waar ze aardig te spreken waren over deze monitor, maar weinig argumenten gaven etc.
Mijn vraag is daarom, zegt het type beeldbuis dus ook hoe plat deze is ?.. want ik d8 dat het dan een philips beeldbuis is.
En misschien is er iemand die zo'n tv heeft die wat ervaringen erover uit kan geven?
IK heb overal gezocht, google, en zowel bij winkels etc.
Nergens kan ik iets vinden over deze tv, of waar deze te bezichtigen is.
Deze tv is dus alleen verkrijgbaar bij neckerman, en is qua prijs zeer netjes.
Dat is leuk een aardig, maar ik zou toch graag een tv willen zien voordat ik hem koop.
Zie url voor specs/foto etc.
http://www.neckerman.nl/i...d=487782&mb_v301_ch=30226
Hij heeft dus een 86 cm Flat & Square Black Matrix beeldbuis (80 cm effectief).
Dat is leuk, maar ik vraag me af hoe bol deze dus eigenlijk alsnog is, op de foto's zie je iid dat ie niet helemaalk plat is etc, oke, zolang het maar niet te is..
Ik had nl een thompson 82cm gezien met zo'n flat quare buis, en deze vond ik echt bol, zeker voor deze tijd, daarom wil ik ook eerst zo'n tv zien of er echt meer info van willen hebben.
Het enige wat ik kon vinden was een duitse test(komt orion vandaan) waar ze aardig te spreken waren over deze monitor, maar weinig argumenten gaven etc.
Mijn vraag is daarom, zegt het type beeldbuis dus ook hoe plat deze is ?.. want ik d8 dat het dan een philips beeldbuis is.
En misschien is er iemand die zo'n tv heeft die wat ervaringen erover uit kan geven?