Orion 86cm tv

Pagina: 1
Acties:

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 15:44
IK vroeg me af of iemand ervaring heeft met zo'n tv
IK heb overal gezocht, google, en zowel bij winkels etc.

Nergens kan ik iets vinden over deze tv, of waar deze te bezichtigen is.
Deze tv is dus alleen verkrijgbaar bij neckerman, en is qua prijs zeer netjes.
Dat is leuk een aardig, maar ik zou toch graag een tv willen zien voordat ik hem koop.
Zie url voor specs/foto etc.

http://www.neckerman.nl/i...d=487782&mb_v301_ch=30226

Hij heeft dus een 86 cm Flat & Square Black Matrix beeldbuis (80 cm effectief).
Dat is leuk, maar ik vraag me af hoe bol deze dus eigenlijk alsnog is, op de foto's zie je iid dat ie niet helemaalk plat is etc, oke, zolang het maar niet te is..

Ik had nl een thompson 82cm gezien met zo'n flat quare buis, en deze vond ik echt bol, zeker voor deze tijd, daarom wil ik ook eerst zo'n tv zien of er echt meer info van willen hebben.
Het enige wat ik kon vinden was een duitse test(komt orion vandaan) waar ze aardig te spreken waren over deze monitor, maar weinig argumenten gaven etc.

Mijn vraag is daarom, zegt het type beeldbuis dus ook hoe plat deze is ?.. want ik d8 dat het dan een philips beeldbuis is.
En misschien is er iemand die zo'n tv heeft die wat ervaringen erover uit kan geven?

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik vraag me altijd af waarom ze dit soort TV's alleen maar via postorder verkopen :X ;)

Maar verder heb ik geen info over het ding zelf ;)

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Als ik op die link druk dan kom ik op de frontpage :?

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 15:44
Gman schreef op 12 december 2002 @ 12:36:
Als ik op die link druk dan kom ik op de frontpage :?
Hmm, ik zal het nog eens proberen :

http://www.neck.nl/index2...d=487782&mb_v301_ch=c33e3

Shit, het is allemaal dezelfde pagina, nouja voor iedereen die het wil zien, ga naar TV's normaal en klik dan naar pagina 2 en kies die orion :
)

Voor exirion : Het is iig een duits merk, oke, de onderdelen worden daar niet gemaakt, maar ik heb het idee dat het ongeveer gelijk is aan thompson, als het al geen departement van elkaar is :)

[ Voor 42% gewijzigd door Carel op 12-12-2002 12:42 ]

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:02

Exirion

Gadgetfetisjist

Plague schreef op 11 december 2002 @ 20:59:
Ik vraag me altijd af waarom ze dit soort TV's alleen maar via postorder verkopen :X ;)
Meestal is het eigen import uit een of andere vage toko in Azie. Die gebruiken dan vaak weer componenten die niet aan de eisen van gevestigde merken voldoen, en zodoende in een ander circuit terecht komen. Een bedrijf importeert die TV's en zet er z'n eigen fantasiemerk op.

Het verbaast mij dan ook allerminst dat je er niks over kunt vinden ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein