Toon posts:

Help collega tweakers

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een intel p4 gekocht ( 2.53 northwood) met originele Intel cooler.

Nou heb ik ooit eens een een pIII overclockt maar dit alleen door de freqeuntie op 144 te zetten .

Nou is mijn vraag is er iemand die mij kan helpen om te overclocken ben namelijk bang dat ik em de kliko in help anders ben namlijk een echte Noob wat dit betreft.

Zijn er mensen die ook een 2.53 hebben en hoever zou die kunnen gaan dat was mijn tweede vraag.

als dit een topic is die hier neit thuis hoort sluit em maar.

mocht je me kunnen helpen me msn is rappie2002@hotmail.com _/-\o_

Verwijderd

Wat belangrijk is zijn de specs van je systeempje die jij hebt om verder te kunnen komen. Vooral wat voor mobo je hebt met welke bios versie

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2002 20:51 ]

Verwijderd

Ik geloof niet echt dat dit de bedoeling is, heb je niet genoeg aan de faq?

Verwijderd

gewoon proberen stap voor stap je fsb verhogen maar ver zal je toch niet geraken met die standaard koeler. iedere keer fsb met 3 Mhz verhogen en even testen op full load...
kapot zal gij er niet van gaan , tenminste als je je fsb niet opeens met 30 verhoogt........
gewon proberen is dus de boodscap

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een MSI 845pe mobo maar het is dus beter om een andere koeler te kopen
begrijp ik

Verwijderd

Lees de faq zou ik zeggen.. dit mag zo namelijk niet. Je topictitel mag niet, je hebt niet gezocht en je wil ook nog over msn geholpen worden.

GoT is geen helpdesk helaas ;)
als dit een topic is die hier neit thuis hoort sluit em maar.
Volgens mij staan op deze uitspraken zelfs sancties :X :o O-)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2002 21:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb wel gezocht maar ben gewoon bang dat ik de boel de lucht inblaas dus daarom wou ik gewoon wat hulp maar schijnbaar kan dat niet .
Heb inderdad de topic gelezen dus en snap ook wel een beetje hoe of wat maar sluit em maar sorrie voor de overlast

Verwijderd

SLOTJE !!!!
ik heb maar me weer opgeoffert om deze pimp te helpen via onze gruwelijke msn :P en het is al gelukt!!

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Tja, de faq is er niet voor niks..
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.