Ik had op HCC dagen nieuw systeem aangeschaft, maar het mb was kapot en vandaag heb ik dit dus terug gekregen.
Ik start op: met gewoon toetsenboard zegt ie gelijk: keyboard installed incorrectly ofzoiets, please press F1 to resume --> HOE MOET JE GVD OP F1 DRUKKEN ALS JE TOETSENBORD HET NIET DOET!!!?? (sorry, en denk es na microsoft)...
Maar als ik aansluit met USB toetsenbord doet hij het gewoon (ik kan de bios in en alle functies werken.
Maar als ik hem door laat gaan komt er te staan:
Druk op een toets als u de computer vanaf cd-rom wil opstarten. . . .
NTLDR ontbreekt
Druk CTRL-ALT-DEL om opnieuw op te starten,
Het hele probleem hier is dat me toetsenbord niet reageert, hoe kan dit terwijl het in de BIOS wel werkt?
En sorry ik kan geen A: gebruiken want die heb ik niet ( alleen in me laptop)
Maar daar zou ik zoieso weinig mee opschieten.
Ik snap er echt nix van en ik hoop dat ik niet weer een onderdeel moet gaan opsturen!
Bedankt alvast.
Ik start op: met gewoon toetsenboard zegt ie gelijk: keyboard installed incorrectly ofzoiets, please press F1 to resume --> HOE MOET JE GVD OP F1 DRUKKEN ALS JE TOETSENBORD HET NIET DOET!!!?? (sorry, en denk es na microsoft)...
Maar als ik aansluit met USB toetsenbord doet hij het gewoon (ik kan de bios in en alle functies werken.
Maar als ik hem door laat gaan komt er te staan:
Druk op een toets als u de computer vanaf cd-rom wil opstarten. . . .
NTLDR ontbreekt
Druk CTRL-ALT-DEL om opnieuw op te starten,
Het hele probleem hier is dat me toetsenbord niet reageert, hoe kan dit terwijl het in de BIOS wel werkt?
En sorry ik kan geen A: gebruiken want die heb ik niet ( alleen in me laptop)
Maar daar zou ik zoieso weinig mee opschieten.
Ik snap er echt nix van en ik hoop dat ik niet weer een onderdeel moet gaan opsturen!
Bedankt alvast.