2e hands racestuur

Pagina: 1
Acties:

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-08 15:16
zijn 2e hands racesturen interessant?

En daarmee bedoe ik ;), slijten die dingen snel met een Force Feedback? Kan ik een compleet gemold exemplaar krijgen of niet? Ja dat kun natuurlijk met alles, maar een HD en CD-Rom spelers slijten nu eenmaal veel harder dan een motherboard.. is dat dus bij een racestuur ook zo ?

ps: weet iemand toevallig een site met een goede consumenten test erop?

[ Voor 56% gewijzigd door Loona35 op 11-12-2002 20:09 ]

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-10-2025
tweakers --> Vraag en aanbod?????
:?

Verwijderd

Ik denk dat de vraag voor jou meer is : vind je een racestuur interessant ?
Ik wel :)

• Loona35
Verwijderd schreef op 11 December 2002 @ 20:06:
Ik denk dat de vraag voor jou meer is : vind je een racestuur interessant ?
Ik wel :)
uh nee...

Verwijderd

je vind een racestuur niet interessant, waarom dan je vraag :?

eniway: die dingen slijten niet snel nee

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:07

Shuriken

Life is all about priorities

zijn 2e hands racesturen interessant?
Hoezo kan je aan een partij komen?

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

Verwijderd schreef op 11 December 2002 @ 20:11:
je vind ene racestuur niet interessant, waarom dan je vraag :?

eniway: die dingen slijten niet snel nee
ligt er ook wel aan hoe de vorige eigenaar er mee is omgesprongen, je hebt namelijk ook mensen die heel ruw met hun spullen omgaan.

voor de topicstarter: als je een tweede hands koopt zou ik hem eerst eff testen voordat je hem koopt, zodat je zeker weet of ie goed is .

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

• Loona35
Ja ik me dus best voorstellen dat iemand die een beetje kracht heeft met gemak door zo'n forcefeedbackje heen duwt. En het lijkt me niet goed als je teveel tegenstuurt... Maarjah geen idee dus wat zo'n kan lijden... kga iig maar gewoon ff zelf afhalen dan

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-06 10:53
wat ik wel weet is dat je zo'n stuurtje nooit aan het stuur zelf zegmaar vast mag pakken, dus dat de rest aan de as bungeld, is slecht voor de as enzo.
maar als ik jouw was zou ik bij een 2e handsje toch echt gaan voor een microsoft of logitech of trust, geen vaag merk dus, iets bekends en dat het lekker stevig voelt.
de pedalen zijn ook erg belangrijk, bij mijn oude geval, een el cheapo, waren de tandjes afgebrokkeld en was het gasgeven dus over..... :'(

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Verwijderd

zolang het geen el - cheapo kwaliteit is, zullen die dingen nog wel goed zijn. Er zal iig niet zomaar iets kapot gaan, want dat was dan al gebeurd bij de 1ste eigenaar.
Maar zelf ff testen lijkt me strak plan :).

• Nephalem82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-08 09:34
loona35 schreef op 11 December 2002 @ 20:30:
Ja ik me dus best voorstellen dat iemand die een beetje kracht heeft met gemak door zo'n forcefeedbackje heen duwt. En het lijkt me niet goed als je teveel tegenstuurt... Maarjah geen idee dus wat zo'n kan lijden... kga iig maar gewoon ff zelf afhalen dan
Als je een goed stuur hebt niet hoor.
Ikzelf ben de gelukkige eigenaar van een Logitech MOMO Force feedback wheel , en die is echt niet stuk te krijgen, leer op het stuur, stuur zelf is van ijzer (de flippers om te schakelen ook) , en de force, daar druk je echt maarzo niet doorheen. moet je echt je best voor doen :)

• IKKE86
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-04 09:36
als je hem gaat halen ff testen en als je het niet vertrouwt hard weglopen. maar wat zou het schelen met een nieuwe?
Pagina: 1