Wat doe je tegen The Iron Curtain?

Pagina: 1
Acties:

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-02 12:49
Als er een ironcurtained zooitje apocalypse tanks je basis staan te feesten, want doe je om ze zsm naar het volgende leven te helpen?

I want to live forever, so far.. so good.

Verwijderd

Het enige wat je kunt doen is (Allies) een aantal prism towers op elkaar hangen, en zorgen dat je een paar rijen walls achter elkaar hebt staan (voor de ingang vanm je basis) daar moeten ze dan eerst doorheen knallen, dus dat kost tijd.. Een probeersel: kijk eens of je ze niet weg kunt shiften?? ik bedoel, je kunt schepen op het land shiften en tanks het water in, dus probeer eens of dat ook kan met iron-curtained tanks.. Ik heb het nog nooit geprobeerd maar het zou theoretisch moeten kunnen, aangesien je alle units van de enemy kunt vershiften...

Verwijderd

of zo snel als mogelijk met een hele hoop units dat iron curtain device uitschakelen (dit helpt niet als het al actief is)

maar chrono shiften is inderdaat een hele goeie

Verwijderd

Ik heb RA2 al uitgespeeld, wat je ook kan doen is met de goedkoopste ventjes in een civilian gebouw gaan zitten, dan knallen de tanks daar op, en rijden ze niet door...

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-02 12:49
'k zit nu in de laatste missie van de allies.
over het algemeen lukt het me wel, maar ik moet ff m'n build order uitzetten.

Kun je iron curtained units weg shiften met je chronolegonaires?

en nog wat.. Waar dienen die Tech Oil Derecks voor? same voor de andere tech buildings.

Alleen de tech airport is mij duidelijk, dat levert paratroopers.

I want to live forever, so far.. so good.

Verwijderd

Die oil derricks dienen ervoor dat je extra geld kan krijgen daar krijg je namelijk om de zoveel seconde geld van.

Bij de multiplayer optie (Megawhealth) zijn er alleen maaar oilderricks en geen ore/harvester/orerefenery

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:08

Theeboon

theebonen bestaan!

moet je aan het koortje trekken, dan gaat 't gordijn omhoog.

BWAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAH
AHAAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH

"I sit in my room and imagine the future."

Verwijderd

Outpost is ook tech-building, dat geeft een repairbay met daarbij een afweergeschut, de oil-derrick is om geld binnen te krijgen, $20
per 3 seconden, en de airport is inderdaad voor paratroopers :)

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:09

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Ik heb laatst ergens gelezen (niet getest) dat waneer units met iron curton ge chronoshift worden ze sowieso sterven..

Bij de weg.. Met een ziekenhuis kun je soldaten weer beter maken..

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

ja als je mannetjes iron curtained, dan transporteer je ze naar de volgende dimensie :D

:edit
chronoshift moest natuurlijk ironcurtained zijn

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Pagina: 1