Met de kerstdagen voor de deur, las ik de kerstfolders weer eens door. Daarin vond ik ook een 5 leds looplichtje voor € 1,50 (!). Bij de Trekpleister ingebouwd in een kerstmuts (je weet wel met van die lampjes). Ga morgen direct 5 halen
tuurlijk met zo'n prijs. Dan is er opeens nog een heleboel wat gemod moet worden met looplichtjes
Verwijderd
hoeveel leds
? enneh op wat voor manier loopt het licht aan> aan> aan > zoiets
jammer dat dr hier geen rukpleister in de buurt is
jammer dat dr hier geen rukpleister in de buurt is
Hmm, als je hem gekocht hebt morgen kan je dan misschien even melden welke IC erop zitGr0wLiThE schreef op 11 december 2002 @ 19:53:
tuurlijk met zo'n prijs. Dan is er opeens nog een heleboel wat gemod moet worden met looplichtjes
tuurlijk, maar ik vermoed dat die ic onder zo'n lekkere zwarte bubbel zit dus ik koop er wel zes
dan kan ik er een slopen voor je.
Volgens mij levert de ruk/trekpleister ook online Electropanic
Het ding bestaat geloof ik uit 5 leds maar ik hoop dat ik dit kan uitbreiden (daarom OOK 5 gekocht) en ja aan>aan>aan>aan>aan dus geen nagloei. (Kwam er achter dat mn zussie ook zo'n had ding
Volgens mij levert de ruk/trekpleister ook online Electropanic
Het ding bestaat geloof ik uit 5 leds maar ik hoop dat ik dit kan uitbreiden (daarom OOK 5 gekocht) en ja aan>aan>aan>aan>aan dus geen nagloei. (Kwam er achter dat mn zussie ook zo'n had ding
FILMPJE! Wil wel eens zien hoe het eruit ziet, of de LEDs de moeite waard zijn...
sorry heb geen camera, maar het zijn volgens mij gewoon standaard 5 mm ledsBenadski schreef op 11 december 2002 @ 20:38:
FILMPJE! Wil wel eens zien hoe het eruit ziet, of de LEDs de moeite waard zijn...
ik denk 3 mm. ik verkoop in deze tijd van et jaar ook kerstbomen, en loop dan met zo'n ding op men kop. heeft et nu al 3 dagen non-stop gedaan!
okee jij je zin, 3 mm (maar er zitten van die sterretjes omheen dus ik kon het niet goed zien)
die dingen zijn in Rotterdam op edere straathoek te krijgen
One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas
precies, ga ze vandaag ook kopen maar niet in rotterdam
. Zal vanavond wel even posten wat voor ic er in zit (als ik dit open krijg) en of je ook kunt uitbreiden.
Ik ga nu mutsen halen. Post vanavond wel even mijn ondervindingen met het apparaatje.
Gr0wLiThE schreef op 12 december 2002 @ 09:13:
precies, ga ze vandaag ook kopen maar niet in rotterdam. Zal vanavond wel even posten wat voor ic er in zit (als ik dit open krijg) en of je ook kunt uitbreiden.
Gr0wLiThE schreef op 12 December 2002 @ 15:00:
Ik ga nu mutsen halen. Post vanavond wel even mijn ondervindingen met het apparaatje.
Gr0wLiThE schreef op 12 december 2002 @ 15:10:
Sorry maar heb vandaag geen tijd om die dingen te gaan halen. Haal ze morgen uit school wel en post dan mijn bevindingen wel
jep, en ook al een gesloopt
de ledjes zijn dus niet los te halen maar dankzij de IA van laatst is dat ook niet nodig.... verder zat de ic onder een bubbel epoxy dus daar had je niks aan. Heb nu wel mooi veel batterijhouders
Woei mijn zus werkt daar
krijg ik 10% korting
Verwijderd
bekijk Divx filmpje
verschil van de muts en het printje met de leds willekeurig aangesloten
misschien leuk als fietslicht achterin deze op de 3v aansluiten die al op me 8terlicht te vinden is want het printje blijft aan als de spanning eraf is geweest
of leuk voor een keesmod met blauwe leds
Pagina: 1