Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik ben dus een paar weken bezig geweest met reviews en ervaringen van gebruikers doorlezen, daaruit kwam dat ik de fuji finepix s602z de mooiste (betaalbare) cam voor mij vond. Voornamelijk gelet op de mogelijkheden, 6x optische zoom, uitstekende macro's en van zeer hoge sluitertijden (15 seconden) tot zeer lage ( 1/10000) .

Maarja, keuze gemaakt, dus opzoek naar een winkel waar ze hem relatief goedkoop aanbieden, heb dus eerst de webwinkels gemaild of ze hem op voorraad hebben en zo niet, hoe lang de levertijd duurt.
Minimale was 6 weken !
Ben dus maar eens het dorp in gegaan, d'r zijn 2 winkels die hem kunnen krijgen, de eerste kan hem binnen een week leveren, maar de prijs van € 999 vind ik iets te gek worden 8)7 en de andere kan hem leveren voor € 799 , maar daar duurt het ook weer minimaal 2 maanden :(

Weet iemand dus waar je met korte levertijden de s602z kan krijgen ?? , dit ook in verband met de komende feestdagen.
Woon trouwens vlakbij Hengelo, dus kan zo de grens over naar Nordhorn ofzo om daar de cam te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-09 10:51

Puck

W32.Deadcode.A

Ten eerste: GOEDE KEUS ;)

Ik heb hem 3 weken geleden binnen gekregen en 1,5 maand geleden bestelt. Toen begon de leverbaarheid net moeilijk te worden. En dat zal wel alleen maar erger worden aangezien Fuji de grote vraag naar de camera niet aan kan (gok ik zo)...

Ik heb em bestelt bij www.diga4u.nl Wel alleen een webwinkel maar je kan er voor 60 euro 2 jaar meer garantie bij kopen en dat is toch wel prettig. Ik zou daar even kijken als je er niet mee zit om hem bij een webwinkel te kopen. Daar kost hij nu 734 Euro ofzo (goedkoopste in de pricewatch :))

Alles verder goedgegaan bij diga4a, alleen was de factuur die ik erbij kreeg bijna onleesbaar. Even gemailt en ze hadden een nieuwe opgestuurd. Dus toch wel fijn zo allemaal...

Hier zal je trouwens wel al naartoe gemailt hebben, maargoed. Ik denk dus dat bijna alle winkels wel leverproblemen zullen hebben aangezien de vraag erg groot is en Fuji ze maar bij beetjes weer aanlevert (1 keer in de 2 maanden ofzo)

[ Voor 18% gewijzigd door Puck op 11-12-2002 19:49 ]

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online
PuCK schreef op 11 December 2002 @ 19:45:
Ten eerste: GOEDE KEUS ;)

Ik heb hem 3 weken geleden binnen gekregen en 1,5 maand geleden bestelt. Toen begon de leverbaarheid net moeilijk te worden. En dat zal wel alleen maar erger worden aangezien Fuji de grote vraag naar de camera niet aan kan (gok ik zo)...

Ik heb em bestelt bij www.diga4u.nl Wel alleen een webwinkel maar je kan er voor 60 euro 2 jaar meer garantie bij kopen en dat is toch wel prettig. Ik zou daar even kijken als je er niet mee zit om hem bij een webwinkel te kopen. Daar kost hij nu 734 Euro ofzo (goedkoopste in de pricewatch :))

Alles verder goedgegaan bij diga4a, alleen was de factuur die ik erbij kreeg bijna onleesbaar. Even gemailt en ze hadden een nieuwe opgestuurd. Dus toch wel fijn zo allemaal...
Diga4u heb ik ook al gemaild, levertijd s602z is minimaal 6 weken :( , levertijd geheugen is 5 dagen en het fuji-tasje hebben ze op voorraad :)

Ik ga van het weekend ff langs Duitsland, als ik het daar niet kan vinden, bestel ik hem gewoon bij diga4u, dan maar 6 weken wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:02

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

Ik zit met het zelfde probleem, kan de camera nergens aanschaffen. Of deze is niet opvoorraad en anders een levertijd van 6 weken. Ook de leveranciers die in Pricewatch staan hebben hem niet op voorraad of geven zelfs geen respons. Fuji zelf gemaild geven aan dat ze niets meer in voorraad hebben. En voorlopig ook niet komt. Wel een fotozaak gevonden die het wel heeft echter wel 100 Euro duurder dan in Pricewatch. Het is niet zo dat dit te maken heeft met het verschijnen van een de nieuwe 602 Z pro ( deze is alleen gemaak korstondig voor de States en Cananda). Maar naar verwachting wel nieuw spul aan in het voorjaar op diverse beursen. Zo dat was het, en als iemand nog een adresje weet die hem opvoorraad heeft met Pricwatch prijzen ....laat maar komen.

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online
Montana schreef op 11 December 2002 @ 19:58:
Ik zit met het zelfde probleem, kan de camera nergens aanschaffen. Of deze is niet opvoorraad en anders een levertijd van 6 weken. Ook de leveranciers die in Pricewatch staan hebben hem niet op voorraad of geven zelfs geen respons. Fuji zelf gemaild geven aan dat ze niets meer in voorraad hebben. En voorlopig ook niet komt. Wel een fotozaak gevonden die het wel heeft echter wel 100 Euro duurder dan in Pricewatch. Het is niet zo dat dit te maken heeft met het verschijnen van een de nieuwe 602 Z pro ( deze is alleen gemaak korstondig voor de States en Cananda). Maar naar verwachting wel nieuw spul aan in het voorjaar op diverse beursen. Zo dat was het, en als iemand nog een adresje weet die hem opvoorraad heeft met Pricwatch prijzen ....laat maar komen.
Als ik een winkel heb gevonden die hem uit voorraad kan leveren tegen een normale prijs dan zeg ik het.

Ga zaterdag ff langs nordhorn, hopelijk kan ik hem daar vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik ga hem in Amerika bestellen, ik had een mailtje naar Fuji gestuurd en ze geven garantie (verder ook niks, helpdesk kost je dan geld) op cams uit Amerika, mits je je originele aankoopbon + garantiecertificaat hebt :)

Kopie mailtje:
Wij geven na aankoop 1 jaar garantie.Mocht er iets met uw gekochte camera uit Amerika aan de hand zijn dan wordt deze alleen gerepareerd met aankoopbon en garantiekaart. Maar volgens de Nederlandse bepalingen.

Voor de helpdesk en een Nederlandsengebruiksaanwijzing moet worden betaald.

Met vriendelijke groet,

Fujifilm verkoopafd.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In België is hij binnen de dag te krijgen voor 850 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montana

Montana

Ik kon hem ook vandaag krijgen voor 835 euro en met de eerder genoemde prijs in pricewatch van734 Euro is dat toch 100 euro verschil en dat vind ik iets te veel.

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-09 10:21

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Ik dacht dat Kamera-Express hem nog op voorraad heeft [ www.kamera-express.nl ].
Daar kost ie €775. Helaas moet je er €805 voor neertellen wil je die snellader erbij hebben.

Het is een gewone winkel, dus als je in de buurt woont (Cappelle a/d IJssel) dan scheelt dat weer rembourskosten. :)

[ Voor 27% gewijzigd door Chrasher op 11-12-2002 22:01 ]

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.
  • Laatst online: 23-09 12:08

T.T.

Sowieso

Ik heb hem bij http://www.fotohuset.nl/ gekocht. Mooie winkel en toen hadden ze hem gewoon op voorraad. Hij wordt daar standaard incl. snellader verkocht.

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
Wow, da's wel een mooie online shop zeg. Voor 805 Euro inclusie accu laad set. En op vooraad. (exclusief 5 euro verzendkosten) :D

• T.T.

T.T.

Sowieso

MauriX schreef op 12 december 2002 @ 11:37:
Wow, da's wel een mooie online shop zeg. Voor 805 Euro inclusie accu laad set. En op vooraad. (exclusief 5 euro verzendkosten) :D
dan is fotohuset goedkoper met 734 Euro inclusief snellader :)

• Bartjuh
  • Niet online
Fotohuset.nl is wel mooie winkel volgens mij.
Net mail gestuurd of ze de kamera op voorraad hadden...
Jammer alleen dat ze geen flashkaarten hebben :|

www.kamera-express.nl is ook wel mooi, beetje duurder alleen, ff mailen of ze de kamera op voorraad op hebben en hou lang de levertijden zijn ...

• Grrrrrene
  • Niet online
Fotohuset is idd wel goed, net ff gemaild wat zo'n snellader moet kosten voor de Fuji s602z, blijkt @#&^@*&^ 89 euro te kosten :/ Wel een beetje duur, kan dat niet goedkoper?

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

55 euro voor GP Smart (1 uurslader) bij www.perfect-systems.nl (even zoeken op GP)

Dan heb je ook wat he :P

• Grrrrrene
  • Niet online
Hmm, dan kom ik op voor 8x AA 1800mAh en een smart lader (1 uurs) op 77 euro incl verzendkosten, dat scheelt wel veel ja :)

Thanx :)

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Let wel op, bij die GP smart zitten ook al 4 1800mAh GP batterijen he :P

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:24
PuCK schreef op 12 December 2002 @ 19:01:
Let wel op, bij die GP smart zitten ook al 4 1800mAh GP batterijen he :P

Vandaar ook de 8x, 1x 4 standaard + extra setje.
Denk ik :P

• Grrrrrene
  • Niet online
Ja, dat weet ik hoor, maar met 1 setje doe ik geen dag, vrees ik, dus 2e setje is reserve.

'k heb BTW sowieso nog 6x1600mAh liggen, misschien dat ik die ook nog ga gebruiken :)

• T.T.

T.T.

Sowieso

Fotohuset is idd wel goed, net ff gemaild wat zo'n snellader moet kosten voor de Fuji s602z, blijkt @#&^@*&^ 89 euro te kosten Wel een beetje duur, kan dat niet goedkoper?
Ik kreeg die snellader gewoon bij mijn camera :?

misschien kun je hem hier goedkoper vinden:
http://www.d95.nl/Digitaa...oires/fujiaccessoires.htm

[ Voor 23% gewijzigd door T.T. op 12-12-2002 19:33 ]

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb ook stad en land afgezocht naar dat ding
Overal uitverkocht en slecht leverbaar
Op de hcc was ie ook zo uitverkocht

Heb em 2 dagen na de hcc maar bij de dixons gehaald, met een leuke korting :P

Echt een mooi ding, dus een goede keus :)
Nu nog alles goed zien te gebruiken :)

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09 11:13

BaRF

bijna kerst

Grrrrrene schreef op 12 december 2002 @ 19:05:
Ja, dat weet ik hoor, maar met 1 setje doe ik geen dag, vrees ik, dus 2e setje is reserve.

'k heb BTW sowieso nog 6x1600mAh liggen, misschien dat ik die ook nog ga gebruiken :)
nu ook eindelijk de 2000 van GP :D kep er hier wat liggen en ze zijn heeeeeerlijk :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
BaRF schreef op 12 December 2002 @ 19:41:
[...]

nu ook eindelijk de 2000 van GP :D kep er hier wat liggen en ze zijn heeeeeerlijk :P
* Foxke heeft hier ook 4x 2000 liggen :9

• Grrrrrene
  • Niet online
Hmm, gaat lekker, ik bestel bij Perfect Systems, druk op submit na alles ingevuld te hebben, sta ik weer op home :? Puck, jij schijnt daar te werken? :P

Edit: Never mind, nu werkt het ineens wel :) Besteld en betaald *D

[ Voor 19% gewijzigd door Grrrrrene op 12-12-2002 22:49 ]

• ExTaxi
  • Registratie: November 2000
Ik kan www.d95.nl van harte aanbevelen.
heb mijn camera al maanden geleden daar gekocht.

ExTaxi

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Grrrrrene schreef op 12 december 2002 @ 20:38:
Hmm, gaat lekker, ik bestel bij Perfect Systems, druk op submit na alles ingevuld te hebben, sta ik weer op home :? Puck, jij schijnt daar te werken? :P

Edit: Never mind, nu werkt het ineens wel :) Besteld en betaald *D
Haha, nee daar werk ik niet, daar heb ik em ook bestelt. Ook met een extra setje natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online
Ik denk dat ik hem bij fotohuset.nl haal, wel met Duitse handleiding en € 20 verzendkosten dat wel ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.

T.T.

Sowieso

Bartjuh schreef op 14 December 2002 @ 13:27:
Ik denk dat ik hem bij fotohuset.nl haal, wel met Duitse handleiding en € 20 verzendkosten dat wel ...
Ik heb er gewoon een Nederlandse handleiding bij gekregen. Jammer dat de verzendkosten zo hoog zijn, maar 200km is inderdaad wel erg ver :o
Als je nog accessoires besteld, dan kun je zeker proberen korting te bedingen bij fotohuset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

funprice al geprobeerd ?

toen ik m'n 2800z inleverde(defect) hadden ze de de s602z gewoon op voorraad(waarschijnlijk was het wel de enige)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online
T.T. schreef op 14 December 2002 @ 14:28:
[...]

Ik heb er gewoon een Nederlandse handleiding bij gekregen. Jammer dat de verzendkosten zo hoog zijn, maar 200km is inderdaad wel erg ver :o
Als je nog accessoires besteld, dan kun je zeker proberen korting te bedingen bij fotohuset.
Kan geen acesoires pagina vinden op die site :?

Kan alleen maar Kamera's vinden.

edit:
Verwijderd schreef op 14 December 2002 @ 15:51:
funprice al geprobeerd ?

toen ik m'n 2800z inleverde(defect) hadden ze de de s602z gewoon op voorraad(waarschijnlijk was het wel de enige)
Goed idee, funprice is redelijk dichtbij mij.
Alleen ff kijken wat de prijzen daar zijn...

[ Voor 30% gewijzigd door Bartjuh op 14-12-2002 15:53 . Reden: quote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.

T.T.

Sowieso

Bartjuh schreef op 14 December 2002 @ 15:51:
Klopt, de site is erg slecht. Ik ben toen gewoon in de winkel geweest en daar hebben ze zat dingen. Geheugen, batterijen, tasjes etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montana

Montana

Ik heb hem, de 602Z ga er eens lekker mee aan de gang, deze middag aangeschaft, gewoon bij een fotozaak geen 6 weken levertijd, wel iets duurder.
Maar dan heb ik hem ook voor de feestdagen en met die aankomende vrije dagen is me dat wel waard. Zo,n 60 euro meer betaald dan in Pricewatch.
Na mail contact met fuji gaven zij aan dat het nog wel langer duren dan 6 weken. Ik heb ook diverse groothandels geprobeerd waar ik kan inkopen maar daar gaven ze ook al aan dat het lang kan duren en geeneen had nog wat op de plank staan. Dus daarom maar iets meer uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bartjuh schreef op 14 december 2002 @ 15:51:
[...]

Kan alleen maar Kamera's vinden.

edit:

[...]

Goed idee, funprice is redelijk dichtbij mij.
Alleen ff kijken wat de prijzen daar zijn...
799 toen die tijd, momenteel nog steeds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Net besteld bij www.familyphotoandvideo.com voor 514,99 dollar, 2e erbij besteld omdat Phreak er ook een wilde :D Samen betalen we nu 1170 dollar inclusief verzendkosten en we verwachten hem volgende week ergens in huis te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
Grrrrrene schreef op 16 december 2002 @ 14:08:
Net besteld bij www.familyphotoandvideo.com voor 514,99 dollar, 2e erbij besteld omdat Phreak er ook een wilde :D Samen betalen we nu 1170 dollar inclusief verzendkosten en we verwachten hem volgende week ergens in huis te hebben :)

:Y)
* Daan hoopt dat hij snel komt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Woei, wat een aankopen allemaal :) Gefeliciteerd alvast voor degene die hem binnenkort krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Thanx, ff omgerekend zijn we trouwens per cam inclusief verzending enzo 571,28 euro kwijt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
Grrrrrene schreef op 16 december 2002 @ 14:25:
Thanx, ff omgerekend zijn we trouwens per cam inclusief verzending enzo 571,28 euro kwijt :)

Volgens de koersconverter op www.gwk.nl zelfs € 565,76 :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Zeer netjes. Ik heb de mijne een maand geleden binnen gehad en 740 voor betaald. Scheelt wel fokking bijna 200 euro. Lekker hor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ja, precies en voor dat geld heb je een teleconverter of groothoek converter, of 512MB CF 25x of euh... Naja, 't is een groot voordeel ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online
Grrrrrene schreef op 16 december 2002 @ 14:08:
Boh !, das een mooie deal !
Heb hem al bij fotohuset besteld voor € 734.

Achteraf had ik denk tog beter in usa kunnen bestellen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Bartjuh schreef op 16 december 2002 @ 16:09:
[...]

Boh !, das een mooie deal !
Heb hem al bij fotohuset besteld voor € 734.

Achteraf had ik denk tog beter in usa kunnen bestellen :(
Ah joh je bent niet de enige hor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online
Ik wou ff zeggen dat ik de kamera binnen heb !, heeft ongeveer 1,5~2 weken geduurt na de bestelling voordat hij binnen was, ik heb hem gekocht bij fotohuset.

Prachtig kameratje btw ! , moet het nog een beetje leren waar alles voor is, maar doe het met plezier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montana

Montana

Welkom bij de club

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online
Nog één vraagje, je krijgt bij die kamera geen ac adapter bijgeleverd, weet iemand waar je die kan kopen ?
Pagina: 1