Toon posts:

sb128pci of thrust expert 4d?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb uit een oude pc een thrust sound expert digital 4d kunnen halen, zal hij beter zijn dan mijn soundblaster 128 pci of maakt het weinig uit?
op de site van thrust staat dat hij 3d sound ondersteunt, maar dat ondersteunen toch bijna alle kaarten nu? dus ook mijn 128 pci?

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:22

JWO

gewoon je soundblaster houden, veel betere support, en kwa geluid zal het niets schelen

Verwijderd

Topicstarter
JWO schreef op 11 december 2002 @ 19:01:
gewoon je soundblaster houden, veel betere support, en kwa geluid zal het niets schelen
hij heeft wel 1 uitgang meer, volgens mij voor 4.1 maar dat weet ik niet zeker, hij heeft 2 groene een blauwe en een rode en mijn soundblaster heeft een groene een blauwe en een rode

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:22

JWO

Verwijderd schreef op 11 december 2002 @ 19:05:
[...]

hij heeft wel 1 uitgang meer, volgens mij voor 4.1 maar dat weet ik niet zeker, hij heeft 2 groene een blauwe en een rode en mijn soundblaster heeft een groene een blauwe en een rode
tsja.. gebruik je 4.1 ? en weet je zeker dat het 4.1 is ? en niet gewoon 2 line-outs ? ik kan het op de site van trust niet vinden.

Verwijderd

Topicstarter
JWO schreef op 11 December 2002 @ 19:11:
[...]

tsja.. gebruik je 4.1 ? en weet je zeker dat het 4.1 is ? en niet gewoon 2 line-outs ? ik kan het op de site van trust niet vinden.
op de site van trust staan 2 donkerblauwe portjes en dus ik denk dus ook 2 line outs?