There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).
There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).
2. En nog antwoord verwachten op de manier zoals jij het vraagt?
En owja: lees eens de FAQ door, staat veel in over waterkoeling en bezoek eens de almachtige search hier... Zijn nogal wat topics over waterkoeling.
Graag gedaan
[ Voor 3% gewijzigd door Silentpuma op 15-12-2002 20:44 ]
Use the Search Luke...
ehm hij kicked pas na 4 dagen hoor!!Silentpuma schreef op 15 december 2002 @ 20:25:
1. FAQ -> niet een topic binnen 24u kicken..
2. En nog antwoord verwachten op de manier zoals jij het vraagt?
En owja: lees eens de FAQ door, staat veel in over waterkoeling en bezoek eens de almachtige search hier... Zijn nogal wat topics over waterkoeling.
Graag gedaan
maar goed misschien heeft www.waterkoeling.nl wel een oplossing
excuses aanvaard
[ Voor 4% gewijzigd door Burning_acid op 15-12-2002 22:22 ]
een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608
Verwijderd
De ingang (voorkant) kan je een eheim reservoir opdrukken dan ben je gelijk klaar. Wil je er slang op hebben moet je daar ook een verloop op zetten die je in die ingang kan schroeven met daarop ook weer een snelkoppeling voor 8 mm slang.
!!! mijn excuses, had niet naar de datum gekeken...Burning_acid schreef op 15 December 2002 @ 20:29:
[...]
ehm hij kicked pas na 4 dagen hoor!!
maar goed misschien heeft www.waterkoeling.nl wel een oplossing
Tsja, verder kan ik toch weinig meer zeggen om eens op Google te kijken ofzo, heb weinig verstand van WC..
Silentpuma kruipt weer terug in zijn schulp...
Use the Search Luke...
Als het echt niet wil kan je de slang ook verwarmen, best het uiteinde in kokend water stoppen, want met een aansteker o.i.d. heb je het risico dat de slang gewoon aanbrandt ipv weker wordt.
[ Voor 28% gewijzigd door Steve op 15-12-2002 20:37 ]