[sofII] Beeld flipt

Pagina: 1
Acties:

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:16
Ik heb het de laatste tijd zeer vaak dat mijn beeld in 1 keer over gaat naar een soort lelijk schouwspel. Het is altijd als ik de multiplayer demo van sofII speel. Als ik dit beeld krijg, wat bijna elke x is dat ik het spel speel, sluit ik het spel af en blijft het beeld in windows hetzelfde, ook slaat de computer wel eens helemaal vast waardoor ik moet rebooten. Ik denk dat het aan m'n videokaart ligt, maar dit kan ik niet met zekerheid zeggen. Ik heb het spel al meerder malen opnieuw geinstalleerd, maar het probleem blijft zich voordoen. Hieronder mijn specs en een screenie.

WinXP prof.
PIII 800 MHZ
256mb SDram
Matrox Millenium G450 Dualhead

http://members.home.nl/rjjmderksen/Slecht.JPG

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Hoogst waarschijnlijk ligt het IDD aan je video kaart, waarschijnlijk trekt hij het niet helemaal.

• dbzfan
:( Dus de enige oplossing is een nieuwe kaart kopen?

• King
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 20:35

King

War. War never changes.

Dat lijkt me niet nodig, ik heb een Matrox G400 Dualhead en bij mij draaide de complete versie ook, dus mij lijkt dat jouw G450 het ook moet kunnen trekken.

Waarschijnlijk heb je het al gedaan maar:
- Nieuwe drivers al gedownload?
- Heb je dualhead ingeschakeld en zo ja, ook al zonder geprobeerd?

Het zou ook kunnen dat de multiplayer demo niet zo goed botert met je videokaart. Misschien kun je de singleplayer demo eens proberen, of anders de complete versie eens proberen.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:42
Erg vaag probleem...
Probeer je videokaart anders eens in een andere computer. En wat voor voeding heb je? Misschien trekt je voeding of iets dergelijks het niet.

The devil is in the details.

• dbzfan
Bij dualhead staat alles disabled, dus dat moet goed zijn. Ik heb ook de nieuwste drivers.
Ik heb laatst wel een nieuwere versie van directX geinstalleerd. Misschien zou het kunnen dat het daar aan ligt(verkeerde versie?)

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Dat is onwaarschijnlijk, dX kun je bijna niet vekeerd instaleren...
éhrm... ik veronderstel dat je je video kaart niet hebt over geclocked.
Is er toevallig ook een nieuwere video kaart bios te krijgen, mischien ligt het aan een fout in het bios...

• dbzfan
Ik heb de directx van windows 2000 gedownload, en heb xp. Dat is volgens mij wel goed. De bios verkeerd? Lijkt me sterk. Misschien kan m'n videokaart het inderdaad niet aan :'(
Pagina: 1