Toon posts:

Advies gevraagt

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb voor school een opdracht gekregen een zon goed mogelijk systeem te maken. Ik weet zelf vrij veel van computers, maar ik denk jullie toch iets meer dan ik :).

Het budget is 1400 euro.

De eisen zijn :

Er moet een leden database op gemaakt kunnen worden (acces denk ik)
Contributie betalen moet geautomatiseerd worden
Presentaties moeten gemaakt kunnen worden (powerpoint dus)
Een werkstuk met allerlei afbeeldingen
Internet
Gamen, foto printen

Ik zal heel dankbaar zijn als jullie mij kunnen helpen. Als je geen zin hebt, doe dan vooral geen moeite, je hoeft dan ook niks te posten.

Als je graag een jongen in nood wilt helpen, dan graag :)
Ik ben u iig erg dankbaar :*)

Verwijderd

De faq al gelezen? Tweakers zoeken zelf hun systeem uit.

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

de basis pc van de aldi of lidl ofzo voldoet. veel plezier ermee.

MechWarrior || Monsters Game

Verwijderd

Topicstarter
Zoals ik zei, masera, als je vind dat deze post hier niet thuis hoort, delete je hem, laat je hem naar beneden zakken.

Ik wist al dat iemand dit zou gaan zeggen, dus, spaar me de moeite van het lezen :)

Tis namelijk zo, ik kijk alleen of iemand zin heeft om te helpen.
Ik wil niet onaardig of ondankbaar overkomen ofzo
Ik vraag alleen hulp, voor jullie is het makkelijker dan voor mij

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2002 18:31 ]

Verwijderd

In de faq staat dat dit soort topics eigenlijk niet mogen, ze worden gedoogd als je een goede beginpost hebt en laat zien wat je al gedaan hebt.

Als je het laatste nou es laat zien rent er niemand naar SeM (schop een Mod), en zijn er misschien zelfs mensen die je willen helpen en je geposte systeem aanpassen

Maar als je nog es huiswerk opkrijgt maak het dan alleen of met hulp van www.scholieren.nl of www.beginnersweb.nl maar kom aub niet hier vragen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2002 18:31 ]

Verwijderd

:X

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2002 18:31 . Reden: vrkeerde knoppie ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja, je hebt gelijk, ik zal ff alle info verzamelen, dus mensen, wacht even met "rennen naar een SeM"

Verwijderd

Help die jongen nou toch gewoon... da's toch veel makkelijker...

Verwijderd

profiel van da_weezle op 11 december 2002 @ 18:39:
Aantal postings 15
Gemiddeld aantal postings per dag 1
profiel van Outsync op 11 december 2002 @ 18:42:
Aantal postings 33
Gemiddeld aantal postings per dag 2
Jullie moet net als de topicstarter de faq maar es fijn doorlezen, dan wordt je overlevingskans op dit forum flink verhoogd

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2002 18:44 . Reden: jullie ]

Verwijderd

mod-wannabees 8)7 O-)

Verwijderd

Aantal postings 15
Gemiddeld aantal postings per dag 1
Wat wil je hier mee zeggen?

Verwijderd

Topicstarter
Laat maar zitten, ik doe alles zelf wel. :) Ik vraag alleen advies over een budget printer onder de 250 euro die enigzins goed fotos kan printen?

En welke ATI radeon 9000 zal ik pakken? is er veel verschil tussen de verschillende versies?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2002 19:14 ]

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
HP deskjet 5550 voor iets minder dan 180 euro is een leuke printer voor foto's.

Radeon 9000: GEEN, liever gewoon een 8500 eventueel LE

[ Voor 30% gewijzigd door Gianni Rombios op 11-12-2002 19:16 ]

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Verwijderd schreef op 11 December 2002 @ 19:01:
[...]

Wat wil je hier mee zeggen?
Dat je de regels niet kent, vermoed ik.

(1) Huiswerkvragen zijn niet toegestaan.
(2) "Welk systeem moet ik hebben?"-vragen zijn niet toegestaan.
(3) Topic staat in het verkeerde forum (want gaat inmiddels over V&B en OH, en niet meer over PMG).
(4) Loze replies in "slechte" topics zijn niet toegestaan.

Lees vooral de [FAQ]FAQ[/FAQ] en Nieuwe policy mbt replies in 'slechte' topics. Zo'n reaktie van Gianni Rombios kan bijvoorbeeld wel, deze van Zoepnek kan trouwens ook niet ;)

Voor de topicstarter nog een hintje: --- Voor alle "Hoe is dit systeem?" vragen. --- en [search=fotoprinter].

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Ik kan me jouw vraag voorstellen, er zijn tenslotte duizenden combinaties van hardware mogelijk. Mede hierom is het onmogelijk je een hele configuratie aan te bevelen temeer aan jouw eisen voldaan kan worden door elke redelijk moderne PC. Ga voor jezelf na wat belangrijk is (een snelle en dure 3D kaart is bijvoorbeeld totaal onbelangrijk) en beperkt je tot de basis, dus geen merken. Wanneer je weet wat je nodig hebt kun je diverse merken van hetzelfde component (b.v. de verschillende aanbieders van het moederbord met die en die chipset en functionaliteit) vergelijken op prijs, beschikbaarheid, extra opties en er evt. reviews over lezen om zo je keuze maken. Zie o.a. de de bestbuy guide op de frontpage voor tips. Wat printers betreft zit je in PMG echt verkeerd ;) Veel succes.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.