Toon posts:

Server + ADSL

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een server draaien die ASP paginas bakt, maar als ik die site via mn LAN benader is et bloedje snel, terwijl als ik em via t intenet benader (wwwproxy.xs4all.nl) hij per pagina 3 seconden xtra nodig heeft, de pagina's zijn neit groot 10 - 20 kb dus dat de upload een probleem opleverd denk ik niet, ook ben ik niet als een gek aan het downloaden dus die optie valt ook uit...

zou het kunnen dat de draytek 2200e voor problemen zorgt..?!

of is het feit dat je niet rechtstreek verbinding kan maken met de router via t internet van belang, waardoor je verplicht bent een proxy te gebruiken...?!

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik kan niet eens mijn eigen IP invullen en bij mij webserver uitkomen, dat werkt ook niet ...

Maar waarom het dan bij jouw 3 sec duurt snap ik ook niet :?

Verwijderd

Topicstarter
YT-Croc schreef op 11 december 2002 @ 18:21:
Ik kan niet eens mijn eigen IP invullen en bij mij webserver uitkomen, dat werkt ook niet ...

Maar waarom het dan bij jouw 3 sec duurt snap ik ook niet :?
nee dat weet ik, je bent voor je zelf onzichtbaar, daarom gebruik ik ook een proxy --> wwwproxy.xs4all.nl maar die is normaal gesproken heel snel, behalve bij mijn site... :?

• MadMurdock
  • Niet online
ff tracert doen?

Verwijderd

Topicstarter
mag jij me uitleggen hoe, want met traceroute begint en stopt hij bij mn router, in precies 1 hop.....

• MadMurdock
  • Niet online
owja proxy he :z
sorry...

Verwijderd

Topicstarter
*fwuit* omhoog... :D

zijn er meerdere mensen die een webserver achter een fastadsl (xs4all) hebben staan en die merken dat er een gap zit van een seconde of 3-5..?!

Kan et zijn dat er in de router (draytek 2200e) iets niet lekker gaat...?!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Als jij een file op die webserver zet, zegmaar een file van 10mb en deze via de proxy downloaden. Gaat dit wel met dezelfde snelheid ?

En ik zou ook even een andere proxy uitproberen om er zeker van te zijn dat het niet aan de proxy van Xs4all ligt.

Verwijderd

Topicstarter
heb et bestand 10mb.bin op de server gegooid, downloaden gaat met 26 kb/s klopt wel ongeveer omdat ik adsl fast heb --> 512 kb upload maar ik moet em ook downloaden dus de helft van 50 kb klopt wel ongeveer dan, denk ik... maar hier zie ik ook weer het probleem dat er een redelijke gap tussen zit als ie connect met de server...

Verwijderd

Anders moet je een vigor 2300 nemen, heb ik ook gedaan, reageerd idd iets sneller, maar of dat de oplossing is betwijfel ik, ik draai zelf geen webserver.
Pagina: 1