Zolang ie het blijft doen....
dan gewoon aanlaten staan 1/2 uur later doet ie het wel
https://www.youtube.com/@MashupMasterKing
Enige oplossing: koop een andere kaart.
Sorry.
Bloed, zweet & koffie
Verwijderd
forceren via de bios.
Ebrink
Verwijderd
Als je hem hebt geinstalleerd dan zal je inderdaad geen modems zien, maar dit is ook de bedoeling.
Als je een internet verbinding gaat maken zal je zien dat de teles bri 16.3 er wel gewoon bij staat en deze is dan ook goed te gebruiken.
Ik gebruik capi338, volgens mij speciaal voor windows2000.
Verder is de teles bri 16.3 echt goed te gebruiken met andere os'en dan windows 95, je moet alleen weten in welke volgorde je het installeerd en wat je installeerd.
"Like almost everyone who uses e-mail, I receive a ton of spam every day. Much of it offers to help me get out of debt or get rich quick. It would be funny if it weren't so irritating." - Bill Gates
Verwijderd
Diezelfde dag nog een nieuwe kaart gekocht, zondag, computerbeurs in de buurt, eerst meer dan een tientje entree dokken en dan een kaart kopen voor dezelfde prijs als in de winkel.
Teles zuigt dus echt. Koop een nieuwe.
Verwijderd
maar geen probbies met win2k en winme hoor...
want ook KPN ziet in dat Teles sukt...:)
Verwijderd
En dat kan ik van m'n Cisco 200 (ja, dat is een héle oude!) niet zeggen... die wil alleen op IRQ11 werken anders doet 'ie niks en na het standby vallen van de PC doet 'ie niks zonder een restart. Ik geloof dat KPN in het begin ('95-'96) trouwens ook deze kaart heeft geleverd. Weet trouwens niet of de problemen aan de kaart of de PC liggen. (Compaq Presario P120 met Opti-chipset)
Nooit problemen mee gehad. Behalve dat hij inderdaad wel heel erg zit te azen op die irq10. En het mooie van deze is dat hij in Linux zondermeer herkend wordt via de Hisax modules
I.i.g. beter dan dat Plug&Pray gezeik.
Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
binnenkort nieuwe pc(vanavond hoop ik)
en daar zit dus geen isa in
Dussssssss
nieuwe isdn kaart
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Download trouwens ergens de CAPI 3.30 drivers, ik dacht dat die wel werkten.
Toegegeven dat Teles niet altijd makkelijk voor de nieuwst driver zorgt (ik heb hem zelf geloof ik via de postbank site gevonden), werken doet ie.
Zelf heb ik hem altijd vast op irq9 staan, uiteraard met wat zachte dwang vanuit de bios
New feature in Windows 10: Do You want your "Screens of Death" to appear in Yellow, Green, Red or traditional Blue?
en als ie het dan deed dan werkte ie twee uur en viel dan voor een half uur uit. dan kon je hem weer gebruiken.
ik heb er zoveel tijd in gestoken dat ik op een gegeven moment een nieuwe heb gekocht, dat was minder duur, als ik de uren die ik eraan had verkloot gewoon had gewerkt en geld verdiend.
Verwijderd
Verwijderd
Met de juiste drivers werkt ie inderdaad ook wel onder W2K, kan je alleen niet vertellen hoe omdat dat maar korte tijd is geweest ivm kabel. Wel wil ik inderdaad ook even opmerken dat als deze kaart eenmaal draait dat je er weinig tot geen performance problemen mee hebt. Als ie draait, draait ie goed !
Probeer inderdaad bij dat Teles ding een IRQ vrij te krijgen, en zet hem daar muurvast op.
Heb je trouwens toevallig een dual-processor systeem? Dan kan je lang bezig gaan.
Ik heb na Teles maar een Dynalink gekocht, en was verrast over de makkelijke installatie.
NEE AAAARGGGHHH een nachtmerrie ik heb er 2 maanden over gedaan om mijn teles kaart (compaq oem) aan de praat te krijgen op een niet compaq. TELES NIET DOEN. weggooien door de gehaktmolen halen ---> WEG. Koop een dynalink, of een us robotics (als je veel geld hebt) De robotics heeft windows standaard drivers, nooit problemen.
Compraq, ja, dan heb je het ook over iets.Op dinsdag 19 december 2000 23:12 schreef Gerrit83 het volgende:
Teles ??????
NEE AAAARGGGHHH een nachtmerrie ik heb er 2 maanden over gedaan om mijn teles kaart (compaq oem) aan de praat te krijgen op een niet compaq. TELES NIET DOEN. weggooien door de gehaktmolen halen ---> WEG. Koop een dynalink, of een us robotics (als je veel geld hebt) De robotics heeft windows standaard drivers, nooit problemen.
Trauwma's aan overgehouden op m'n werk.