Toon posts:

[WIN98SE/2k] Desktop Theme

Pagina: 1
Acties:
  • 164 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een Desktop Theme maken, maar moet een programma hebben waarmee dat kan, natuurlijk gebruik ik PS 6.0.1 voor het grafische en Micolangilo 3.5 (jah oude versie) voor de Icons e.d.

Het enige wat ik nodig heb is:
1 Een programma die dit bij elkaar kan binden tot een Theme.
2 Een nieuwe versie van Micolangilo
3 Een programma om ook de Start-Up screens in Win2k te editen, en die lelijke balk in je Start Menu (Win98 & 2k)
4 Een programma om de DesktopColor weg te halen achter de tekst onder de iconen, liefst werkend met Win98 en 2k, alleen 2k is ook goed.

Help me!

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2002 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkselFris
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-09 14:43

OkselFris

Rabarber, Rabarber, Rabarber

Kijk eens op www.stardock.com en je vind daar alles over themes maar ook programma's waarmee je ze kan maken.
...is geen freeware.

To crash with a Volvo is extremely safe..... if you’re sitting in a Saab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Freeware of niet, hoef het maximaal 30 dagen te gebruiken, en anders zoek ik wel een crack of iets dergelijks :D

thnx 4 the tip!

- - - - Na FF Checken - - - -
Zijn dat die shit programma's die niet willen draaien en je PC alleen maar NOG langzamer maken.

Ik heb gewoon een prog nodig dat mijn .bmp wallpaper koppelt aan de icoontjes die ik heb gemaakt, en die ik gewoon via windows kan gebruiken als een Desktop Theme :argh: waarom kan ik dit fucking niet vinden! Zelfs niet op Google!

HELP ME!

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2002 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkselFris
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-09 14:43

OkselFris

Rabarber, Rabarber, Rabarber

Nee en ja.
Windowsblinds versie 3 is op XP in iedergeval zeer stabiel, omdat hij volledig gebruikt maakt van de API's van XP. Veel verschil merk ik niet in snelheid. natuurlijk heeft het altijd invloed, want hoemeer opsmuk hoe meer de prestaties er onder leiden.
Voor 98 systemen is het wat minder geschikt.

Maar als je alleen met icons en bitmaps wilt werken, dan zou je moeten kijken naar Iconpackager van stardock.
Die draait niet op de achtergrond, maar daarmee kan je simpel de icons van je desktop laten vervangen (en eventueel Wallpaper)

Oja en voor Themes heb je nog StyleXP, maar dat is net zo'n skin tool als Windowsblinds.

To crash with a Volvo is extremely safe..... if you’re sitting in a Saab

Verwijderd

Topicstarter
Owk, ik zal nog wel eens goed kijken, met wat ik nodig heb etc. tog nog bedantk voor tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Om even terug te komen op deze topic....

1: Is het wel mogelijk om je Start-up / Bootscreen van Win2k te editen?
2: Hoe kan ik de windows start menu editen ZONDER WindowBlinds ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

http://download.com/3000-2326-5903746.html?tag=lst-0-14

[ Voor 3% gewijzigd door Tyrian op 06-07-2015 16:40 . Reden: url fix ]

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vixion-net ->

1 -> Tucows theme tools
2 -> Tucows.nl / Download.com
3 -> ResHacker gebruiken en Explorer.exe en aanverwanten editen
4 -> Zit bij MicroAngelo (MicroAngelo OnDisplay)

Kortom, 3 tooltjes en je zit weer in de race...

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2002 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thnx, die Object Packager is wel leuk, maar wil meer vrijheid in me eigen Windows, dit is allemaal zo standaard.

Thnx voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:05

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

de kleur achter de tekst onder de iconen weghalen doe je met "12Ghosts Setcolor" te downen op tucows (freeware, geloof ik; iig gratis) daarmee kun je de "icon text color" instellen op transparant. en dan zie je gewoon je wallpaper achter de tekst ipv van die irri gekleurde vakjes.

BTW bundelen tot een theme kun je evt. ook met de standaard windows thememanager (of hoe dat ook heet). gewoon alle bestanden in een map (evt met submappen) dan alles met de hand instellen en dan huidige instellingen opslaan met thememanager. dan heb je een map met icons wallpapers etc. en een themefile.

[ Voor 38% gewijzigd door Orion84 op 15-12-2002 11:12 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ow, leuk om te weten, heb nu Desktop Theme en werkt 100% perfect . . . nu me iconen nog...

maar RegHacker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:05

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

check anders www.themeworld.com ff daar staat geloof ik naast een huge theme database ook een howto en links naar programma's

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
:D

Thnx, zijn er nog betere ICON makers dan Microlangilo? Is super prog, alleen editen per pixels is niet me beste kant, en me PS6.0 'design' vallen niet mooi uit in .ico
Pagina: 1