HP Printer actie

Pagina: 1
Acties:

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-08 22:24
Eind september had HP een actie waarbij als je twee HP Laserjet 4100 printers kocht, je het aankoopbedrag van de tweede (ex BTW) retour zou krijgen.

Ik werk als systeembeheerder voor de universiteit in Wageningen en een aantal vakgroepen zagen wel brood in deze actie en hebben dus printers aangeschaft.
De formulieren zijn netjes ingevuld en opgestuurd volgens de actieregels.

Tot op heden heb ik nog geen geld of andere reactie van HP gezien maar een collega systeembeheerder heeft al een brief van HP gehad waarin aangegeven werd dat ze buiten de actie vielen vanwege een te late bestelling (maar daar is later in de actie nog een verlenging op gekomen dus dat klopt niet).

Zijn er meer mensen die met deze actie meegedaan hebben en heeft er al iemand reactie of geld van HP gekregen?

Verwijderd

Ik denk dat je een beter antwoord krijg als je HP hierover even belt.

• Leader98
Nope, alleen communicatie hierover via snailmail...

Verwijderd

Ik heb ook aan die actie meegedaan en ook ik vond dat het nogal lang duurde dat ik mijn geld kreeg. Vervolgens heb ik gebeld, maar ze hadden het erg druk en konden geen datum noemen waarop ik het geld kreeg. Tot mijn verbazing stond op dezelfde dag nog het geld op mijn rekening.

Waarschijnlijk is het gewoon toeval geweest, maar er even achteraan bellen kan nooit kwaad.

• Leader98
Uiteindelijk heeft HP netjes betaald. Maar bij een collega systeembeheerder doen ze nog moeilijk.... U voldoet niet aan de actievoorwaarden... Hij heeft precies hetzelfde gedaan als ik!

Ben toch wel blij dat alles OK is want ik heb totaal 6 van die printers besteld!