dikzak
Bij een compleet systeem iig wel.
Weet niet of bij een los mobo kabels worden geleverd, hangt volgens mij van de vriendelijkheid van het bedrijf af.
Weet niet of bij een los mobo kabels worden geleverd, hangt volgens mij van de vriendelijkheid van het bedrijf af.
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Verwijderd
Nee niet altijd maar meestal als je het via online shop haalt zit het er wel bij!
kijk bij de informatie bij het produkt op de site van de winkel waar je het mobo gaat halen!
kijk bij de informatie bij het produkt op de site van de winkel waar je het mobo gaat halen!
Ik geloof het wel.
Bij mijn MSI mobo zat een FDD en HDD kabel.
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Staat er niet bij of ze geleverd worden of niet, ik ga het trouwens in A'dam halen bij Computerland omdat zij de enige zijn met een mobo die 3xSDR hebben. bellen heeft geen zin omdat ze niet opnemen en op website word niet vermeld. Anders koop ik ze wel apart.
dikzak
Same here, dus moest ik voor de 2e IDE lijn maar een IDE kabel uit m'n servertje plukkenalexandervisser schreef op 11 December 2002 @ 16:26:
Ik geloof het wel.
woeiVerwijderd schreef op 11 december 2002 @ 16:30:
ik heb ook een gigabyte (8ihxp) mobo en daar zat het wel bij
dikzak
Verwijderd
ik snap dit topic niet ....
- als je een IDE kabel mold, dan koop je een nieuwe (simpel toch?)
- als je een mobo mold, dan koop je een nieuwe, kijk je in de doos of er genoeg kabels in zitten, zoja, betalen die handel, zo nee, xtra IDE kabel(s) vragen en betalen (simpeler toch ??)
trouwens, bij de meeste mobo's leveren ze 1 IDE en 1 FDD, en bij sommige CD/DVD spelers leveren ze ook weleens bij....
Misschien wat erg hoog flame gehalte nu, maar desalnietemin:
Mensen die je aan spreekt in het echte leven geven vaak ook antwoord, niet alleen hier op GoT
- als je een IDE kabel mold, dan koop je een nieuwe (simpel toch?)
- als je een mobo mold, dan koop je een nieuwe, kijk je in de doos of er genoeg kabels in zitten, zoja, betalen die handel, zo nee, xtra IDE kabel(s) vragen en betalen (simpeler toch ??)
trouwens, bij de meeste mobo's leveren ze 1 IDE en 1 FDD, en bij sommige CD/DVD spelers leveren ze ook weleens bij....
Misschien wat erg hoog flame gehalte nu, maar desalnietemin:
Mensen die je aan spreekt in het echte leven geven vaak ook antwoord, niet alleen hier op GoT
Jonges, jullie zijn weer lekker bezig *not*
Hier 2 woordjes,
retail
bulk
Ga daar maar eens op zoeken...
Hier 2 woordjes,
retail
bulk
Ga daar maar eens op zoeken...
Zie post Phytagoras
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()