Hebben jullie een idee of het mogelijk is om meerdere monitoren aantesluiten doormiddel van een soort van Y-VGA Kabel. Zoniet hoe is het dan het makkelijkst te doen.
volgens mij heb je daar wel speciale kastjes voor.. maar dan krijg je (natuurlijk) wel op beide schermen hetzelfde beeld.
niet doormiddel van een Y kabel, dan zou het signaal te zwak worden.
je hebt wel versterks waarop je meerdere monitoren kan aansluiten.
het nadeel is dat je dan op alle monitoren hetzelfde beeld hebt.
wil je meerdere monitoren met ieder hun eigen beeld, dan zul je een videokaart moeten kopen die dat ondersteund.
de meeste geforce4 kaarten doen dat
ook de nieuwste kaarten van ati
en alle matrox kaarten.
wil je meerdere monitoren met ieder hun eigen beeld, dan zul je een videokaart moeten kopen die dat ondersteund.
en alle matrox kaarten.
[ Voor 4% gewijzigd door job op 11-12-2002 15:28 ]
Hebben hier een monitor met een splitter kabel en een beamer... Krijgt wel dat het beeld een beetje wazig wordt, maar het werkt wel.
Ja ik wil met verschillende schermen maar is het niet mogelijk doormiddel van een uitbreidingskaart (b.v. PCI) dat er een 2de monitor bij kan.
Echt niet alle matrox kaarten hoor !damster schreef op 11 december 2002 @ 15:28:
niet doormiddel van een Y kabel, dan zou het signaal te zwak worden.
en alle matrox kaarten.
Waardenk je dat Single head voor staat ?
OMG, dat wordt het meest gebruikt,Verwijderd schreef op 11 December 2002 @ 15:35:
Ja ik wil met verschillende schermen maar is het niet mogelijk doormiddel van een uitbreidingskaart (b.v. PCI) dat er een 2de monitor bij kan.
maar dit is echt een search vraag hoor !
Elke videokaart kan ten minste een monitor aansturen en je hebt ook nog zogenaamde Dualheads die twee monitoren aankunnen. Drie of meer monitoren op 1 videokaart zal er ook wel zijn.Verwijderd schreef op 11 December 2002 @ 15:35:
oke, maar ik dacht dat alle nieuwe kaarten van matrox dat al standaard hadden,Weezer-DC schreef op 11 December 2002 @ 15:40:
Echt niet alle matrox kaarten hoor !
Waardenk je dat Single head voor staat ?
kan het ook wel fout hebben.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()