Ik hoop het... Deze week al bijna 3 dagen off-line geweest, echt zwaar irritant!
Maar tot mijn grote vreugde staat nu op hun site:
Maar tot mijn grote vreugde staat nu op hun site:
Dus er is nog hoop! Ik weet niet of er veel mensen zijn die hier Eweka hebben, maar ik hoop dat ze na deze 'verbouwing' toch beter gaan presteren!PERSBERICHT: EWEKA INTERNET SERVICES bouwt aan nieuw netwerk.
Alkmaar, 10 December 2002
Eweka Internet Services heeft het DSL contract van IFGE Holding BV bij BBNED overgenomen. Door deze overname heeft Eweka Internet Services nu een rechtstreekse verbinding met het BBNED netwerk.
Ook zullen wij vandaag en morgen een nieuw core-netwerk op de Amsterdam Internet eXchange plaatsen met nieuwe webservers en routers voor onze DSL klanten. Dit in navolging van het langslepende conflict wat wij hebben met leverancier. Het zal u niet ontgaan zijn dat het gaat om de gebrekkige kwaliteit van dienstverlening, welk aan ons is geleverd in de afgelopen maanden.
Door deze problemen met onze leverancier hebben wij moeten besluiten om deze verhuizing vandaag en morgen in gang te te zetten, wat zal resulteren in downtime. Langs deze weg excuseren wij ons voor de overlast die dit met zich meebrengt.
De komende tijd werkt BBNED hard aan een systeem wat Provider - to - Provider transfers moet mogelijk maken. Zodra dit systeem gereed is zullen wij het resterende deel van onze DSL klanten gaan verhuizen, waarmee wij ook voor deze groep klanten een stabiele dienst op kwaliteitsniveau kunnen leveren.
Indien u de voortgang van onze verhuizing wilt volgen kunt u terecht op http://lan.eweka.nl/servicedesk/index.php
Met vriendelijke groet,
Eweka Internet Services