Centre speaker in WMP??

Pagina: 1
Acties:

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:13
Dag mensen,

Ik heb een 5.1 speakerset en een 5.1 geluidskaart. En wil mijn muziek in Windows Media Player 9.0 Béta luisteren. Uit de linker en de rechter speakers (voor en achter) klinkt wel geluid, maar uit de centre speaker komt niks. Al mijn muziek is *.WMA. Ik weet niet of dit hetzelfde probleem heeft als *.MP3: dat je geen surround kan horen. Is er mischien een plugin waarmee ik wel mijn *.WMA's ook uit de centre-speaker kan horen?. Alle instellingen staan volgens mij goed.

Wie weet wat ik moet doen om toch geluid hieruit te krijgen?

Verwijderd

Geen idee ik heb ook altijd met mijn 5.1 set WMA en MP3 uit de 2 voor en 2 achter speakers alleen AC3 (DIVX) geluid doet mijn center speaker het

denk niet dat je dit kan veranderen

Verwijderd

Eyz, laat ik nuo hetzelfde hebben ik heb een Creative Inspire 5.1 100 set, maar bij helemaal nisk kotmer geluid uit me centerspeaker, hij werkt wel, maar niet als centrespeaker, want als ik hem aansluit op linksachter ofzow dan doet ie het wel, maar gewoon er komt geen geluid uit, ik ga er vanmiddag mee naar de winkel, want ik geloof dat ie kapot is, en anders probeer een programma dat bij ej geludiskaart zit es, daarmee kun je testen of alle speakers het doen, hier de center neit.. :( scu6 ermee :D

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
ok ff voor alle duidelijkheid:

MUZIEK == STEREO (meestal)

dat houd in: 2 kanalen!
geen 3, geen 4, geen 5, geen 6, maar 2

wtf zou je dus voor muziek een 200 speaker systeem van weetikhoeveel euro kopen?

This message was sent on 100% recyclable electrons.