MacBook Pro 13" Retina 2015 | Imac 27" mid 2010 | iPhone 8s 64gb | iPad Pro 12.9" 32gb
nee het motortje is prima en de kast is niet opengeweest en is ook niet van zijn plek geweest dus bekabeling ook oke
MacBook Pro 13" Retina 2015 | Imac 27" mid 2010 | iPhone 8s 64gb | iPad Pro 12.9" 32gb
firmware update van de Plex?
| Apple iMac 27" 2012 | Apple McBook Pro 13" 2010 | qnap ts-112 |
draait op de nieuwste
Welke kleur knippert het ? das wel zo boeiend...
Ik had het een jaar geleden ook met dezelfde drive....altijd ging gaat nadat je er een cd in hebt gedaan oranje knipperen (= brandlampje).
Ik had hem kado gekregen van iemand die hem bij de Vobis heeft gekocht(auw, pieken!), dus ik heb hem zonder vragen kunnen ruilen
Maar het is dus iets wat ik niet op heb kunnen lossen
Ik had het een jaar geleden ook met dezelfde drive....altijd ging gaat nadat je er een cd in hebt gedaan oranje knipperen (= brandlampje).
Ik had hem kado gekregen van iemand die hem bij de Vobis heeft gekocht(auw, pieken!), dus ik heb hem zonder vragen kunnen ruilen
...gamen blijft leuk...
Die van mij is laatst kapot gegaan. Hij brandde niet meer op 16x alleen nog maar op 8x. Ding was naar de klote. Heb hem opgestuurd en een nieuwe gehad. Als je nog garantie hebt, zou ik dat doen als ik jou was!
Pagina: 1