Op dit moment heb ik een toshiba ts21 besteld en 2x nokia 3310.
Van die toshiba heb ik al wel een rekening thuis, maar nog geen telefoon, die andere 2 heb ik nog niets van gehoord.
Totdat ik vandaag dit mailtje kreeg, heeft iemand hier ervaring mee?
(ik heb maar 3 KPN abbo's)
Van die toshiba heb ik al wel een rekening thuis, maar nog geen telefoon, die andere 2 heb ik nog niets van gehoord.
Totdat ik vandaag dit mailtje kreeg, heeft iemand hier ervaring mee?
(ik heb maar 3 KPN abbo's)
Waarom zouden ze een borgsom willen hebben? vertrouwen ze mij niet dat ik die abbo's ga betalen? of dat ik gewoon het toestel door verkoop er niet met die abbo's ga bellen?Geachte heer ********,
Uw aanvraag (Nokia 3310) is door ons ingediend bij KPN Mobile met SIM-kaartnummer **********.
Vandaag hebben wij van KPN Mobile vernomen dat in verband met het maximaal bereikte aantal aansluitingen op uw naam, er om een waarborgsom van 450,- EURO wordt gevraagd.
U kunt dit bedrag storten op gironummer 2615510 ovv aanvraagnummer 22 0227871 . Het betaalbewijs kunt u faxen naar 050-5518910 of mailen naar bsm-rb@kpn.com .
Indien wij na 14 dagen nog geen bevestiging van KPN ontvangen hebben dat uw aansluiting geactiveerd is, wordt uw aanvraag uit ons systeem verwijderd.
Indien u hierover vragen of opmerkingen heeft kunt u contact opnemen met KPN, op telefoonnummer 0800-0507.
Met vriendelijke groet,
Het Belnu team