FF een uitleg
Ik heb sinds een tijdje een CLUB3d ATI RADEON 9700 PRO 128 MB ddr
Nou liep het in het begin net echt allemaal soepel.. Maar na wat klieren met de bios en de drivers.. (khad de DX 9 driver + DX 9) liep het perfect..
Nu heb ik m`n bios geflashed en WIN XP met SP 1 erweer opnieuw opgezet..
En meteen maar even m`n nieuwe chipset drivers - via 445 - en nieuwe ATI drivers - cathalist 2.5 -.
En nu loopt het voor geen meter meer
Zodra ik op internet ga loopt het ding na een paar min vast..
Terwijl het toch goed KAN werken..
Wat is nu mijn vraag ??
Toen ik aan het opstarten was heb ik ff op pause gedrukt en kon ik zien bij dat 2e scherm dat (waar je alles kan zien, dus ook je IRQ channels) dat mijn videokaart op dezelfde IRQ zat als mijn ethernet...
En zo waren er nog een paar meer slots die dezelfde IRQ channels delen.
Nou heb ik het idee dat het daar een ligt, dat dus mijn videokaart tijdens het internetten in conflict is met m`n ethernet kaart..
Kan iemand mij vertellen of dit het is en hoe ik zelf de channels in kan stellen, Het liefst heb ik er een goed proggie voor..
B.V.D
Predje
Ik heb sinds een tijdje een CLUB3d ATI RADEON 9700 PRO 128 MB ddr
Nou liep het in het begin net echt allemaal soepel.. Maar na wat klieren met de bios en de drivers.. (khad de DX 9 driver + DX 9) liep het perfect..
Nu heb ik m`n bios geflashed en WIN XP met SP 1 erweer opnieuw opgezet..
En meteen maar even m`n nieuwe chipset drivers - via 445 - en nieuwe ATI drivers - cathalist 2.5 -.
En nu loopt het voor geen meter meer
Zodra ik op internet ga loopt het ding na een paar min vast..
Wat is nu mijn vraag ??
Toen ik aan het opstarten was heb ik ff op pause gedrukt en kon ik zien bij dat 2e scherm dat (waar je alles kan zien, dus ook je IRQ channels) dat mijn videokaart op dezelfde IRQ zat als mijn ethernet...
En zo waren er nog een paar meer slots die dezelfde IRQ channels delen.
Nou heb ik het idee dat het daar een ligt, dat dus mijn videokaart tijdens het internetten in conflict is met m`n ethernet kaart..
Kan iemand mij vertellen of dit het is en hoe ik zelf de channels in kan stellen, Het liefst heb ik er een goed proggie voor..
B.V.D
Predje