Toon posts:

kras op TFT-scherm

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een kleine kras van ongeveer een centimeter op mijn beeldscherm. Is dit nog ter verhelpen? Het is een 15" Belinea.

Verwijderd

denk niet dat het echt helemaal weg is maar misschien kan je dat spul proberen wat ze ook op telefoons smeren?

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:33
UwN, wat voor spul bedoel je precies?

[ Voor 54% gewijzigd door internetinfo op 11-12-2002 13:28 ]

Verwijderd

Topicstarter
Daar had ik ook aan zitten denken, maar het is toch wel vershcillend materiaal. en ik wil niet zo'n effect krijgen dat ik zometeen heel mijn beeldscherm weg kan gooien...

Verwijderd

is het op de beeldbuis zelf op op de behuizing ervan?

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 December 2002 @ 13:29:
is het op de beeldbuis zelf op op de behuizing ervan?
een tft heeft geen beeldbuis :+

maar met dat spul wat ze op telefoons smeren moet je oppassen, daarmee kan je het pollijsten, maar als dat niet lekker gaat krijg je een vaag gedeelte op je tfttje, wat nog erger is als een kras....

Verwijderd

ik zou eerst de garantie raadplegen

Verwijderd

Topicstarter
Op het zwarte gedeelte is het... Dus de beeldbuis zeg maar (als het een CRT zou zijn). Maar dat telefoonspul is volgens mij inderdaad link. Daarmee maak je de boel troebel. Ik heb geprobeerd er een foto van te maken maar dat gaat bijna niet met een webcam (te onduidelijk).

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 december 2002 @ 13:35:
ik zou eerst de garantie raadplegen
garantie omdat je het in principe zelf gesloopt hebt kan je vergeten lijkt me... ;)

Verwijderd

Topicstarter
veldmuis schreef op 11 December 2002 @ 13:46:
[...]

garantie omdat je het in principe zelf gesloopt hebt kan je vergeten lijkt me... ;)
Dat was inderdaad ook niet echt mijn bedoeling... Erg onhandige actie, maarja, hoe los ik dit nu op?

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:23

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

aan je icon te zien en dit verhaal nu weer ben je niet echt handig met je hardware, of wel? :)

volgens mij kan je hem afschrijven, die telefoonzut is voor harde oppervlakten (zoals doorzichtig plastic) en een tft is 'zacht'
Hoe krijg je dit trouwens voor elkaar? Webdarts te serieus genomen? :-)

I have usernames older than you.

Verwijderd

Topicstarter
pjottum schreef op 11 December 2002 @ 13:54:
aan je icon te zien en dit verhaal nu weer ben je niet echt handig met je hardware, of wel? :)

volgens mij kan je hem afschrijven, die telefoonzut is voor harde oppervlakten (zoals doorzichtig plastic) en een tft is 'zacht'
Hoe krijg je dit trouwens voor elkaar? Webdarts te serieus genomen? :-)
:) Mijn icon is gelukkig niet bij mij gebeurt... Hoe die kras erop gekomen is weet ik niet, ik heb in ieder geval geen garantie meer...

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-08 21:25

Qwerty-273

Meukposter

Ik koop hem wel voor een klein prijsje over :P

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

• comvidnet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-11-2021
kan je hem niet insmeren met tantpasta :? dat werkt bij plexy glas prima, maar ik weet nie hoe sta met een tft zit :)

Specs: Abit NF7-S, AMD Athlon XP 2500+@3200+, ZalMan CNPS 6000Cu, Corsair 2x 256MB dual channel DRR RAM, ASUS Geforce 2TI64 MB DDRAM.

Verwijderd

Topicstarter
comvidnet schreef op 11 december 2002 @ 14:31:
kan je hem niet insmeren met tantpasta :? dat werkt bij plexy glas prima, maar ik weet nie hoe sta met een tft zit :)
het is tandpasta :)

Als jij het even uitprobeert dan durf ik het ook wel aan ... Of heb je er ervaring mee?

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:23

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

plexiglas is niet hetgeen erbovenop je tft zit. Zoek ff rond op google ofzo.. http://groups.google.com/...&q=scratch+on+tft+screen+\
-resistant&lr=&sa=N&tab=wg

[ Voor 9% gewijzigd door pjottum op 11-12-2002 15:42 ]

I have usernames older than you.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dit is idd al vaak langsgekomen, even zoeken dus :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.