Toon posts:

Welke processor cooler?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een duron 700 en Abit KT7 RAID mobo. Nu heb ik net een nieuwe kast besteld en wil nu ook graag een nieuwe processor cooler hebben. Welke is het beste en waar kan ik die online bestellen zodat hij zo nsle mogelijk bij mij thuis afgeleverd kan worden?

Alvast bedankt

Verwijderd

Goed werkt de SPIRE Cooler SocketA/FCPGA MA32415 = supergoedkoop en koelt perfect--> venemacomputers.nl zie price watch of shop survey

Verwijderd

In dit forum is er nog een topic die over hetzelfde onderwerp gaat...
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/66261

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 06:49
Of je neemt natuurlijk de Arcticooler... toppertje, klein, stil, mooi... wat wil je nog meer. ;)

.... Ik weet het ook niet

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>mbvisiontt schreef het volgende:
Of je neemt natuurlijk de Arcticooler... toppertje, klein, stil, mooi... wat wil je nog meer. ;)[/quote]Wat ik nog meer wil is dat mensen eerst zoeken voor ze iets posten... Templar

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Wellicht heeft www.oc-shop.nl een mooi koelertje voor je.

Verwijderd

lees op de URL in mij sign een review van de Spire cooler ;) !

• misstickjoint
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-02 10:55
nou ik zelf zal de fop38 halen (heb hem trouwens al besteld) :) bij www.narwal.nl
Deze cooler is erg goed en niet duur!!

Why Drink and Drive when you can Smoke and Fly!!!!!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 08 november 2000 11:16 schreef misstickjoint het volgende:
nou ik zelf zal de fop38 halen (heb hem trouwens al besteld) :) bij www.narwal.nl
Deze cooler is erg goed en niet duur!![/quote]Wat kostie daar ? Hij staat njet in de lijst. En ik WIL UM !!! :9~
(Weet je of ze hem op voorraad hebben ?? uhhh ,, past'ie op de KT7(-RAID) )
wat een vragen he... :o
Pagina: 1