Het is misschien zeer achterlijk, maar wie is de CIA agent met wie ik een "rendezvous" heb op het feest?
een vrouw, ga terug naar boven.. waar eerste die grote (in witte sweater) aap voor een deur stond, ga daar door. kom je in de boekenkamer
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Move > Spielerij - Problemen & Vragen
[ Voor 4% gewijzigd door M@NIC op 11-12-2002 14:30 ]
Hier staat een walkthrough die misschien van pas komt als je nog meer problemen tegenkomt 
Deze was trouwens gewoon via Google te vinden.
Deze was trouwens gewoon via Google te vinden.
The devil is in the details.
Een walktrough zou wel heel goed van pas komen 
Maar je link werkt niet
Heeft iemand misschien 1 die werkt. Kan eigenlijk alleen maar cheats vinden.
Maar je link werkt niet
als he goed leest kan je zien dat het wel werkt, open gewoon ff een nieuwe browser en past de link in de adress balk dan werkt het welVerwijderd schreef op 16 december 2002 @ 14:01:
Een walktrough zou wel heel goed van pas komen
Maar je link werkt niet
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Hé ja dat is vaag. Als je er op klikt werkt ie niet, maar als je (met rechtermuisknop) snelkoppeling kopieren klikt en dan plakt welRaMMSTeiN schreef op 16 December 2002 @ 14:48:
[...]
als he goed leest kan je zien dat het wel werkt, open gewoon ff een nieuwe browser en past de link in de adress balk dan werkt het wel
Maar ja, hij doet het iig wel
The devil is in the details.
Dit is een walktrough van de PS2/Xbox versie. Ik speel het thuis op mijn PC,
dus hier heb ik weinig aan...
dus hier heb ik weinig aan...
Pagina: 1