[NT4] SmartStart of W2K-cd voor installatie services?

Pagina: 1
Acties:

• MIster X
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-01 23:41
Wij hebben hier een NT 4.0 Server SP6 met daarop Exchange Server 5.5 SP4 en een... foutmelding (Microsoft Knowledge Base Article - 182346). Eén of andere netwerk service of protocol werkt niet goed en ik moet deze stuk voor stuk verwijderen en opnieuw installeren.

Probleem is dat ik nergens, maar dan ook echt nergens, een NT4 cd kan vinden binnen het bedrijf, en die heb ik toch echt nodig voor het herinstalleren van de services en protocollen. Nu is onze Compaq-server geïnstalleerd met SmartStart en ik ben er nog niet achter of daar wellicht een ingepakte NT-installatie op zit. Er staat in ieder geval geen i386 folder op.

- Staat er op die SmartStart-cd een ingepakte i386 folder? En zo ja, hoe krijg ik die er af?
- Kan ik in plaats van een NT4 cd gewoon een W2K cd gebruiken? Die heb ik wèl.
- Zo nee, kan ik ergens een i386 folder downloaden of moet ik een nieuwe cd kopen? (En er dan maar van uitgaan dat de oude cd gestolen is door een ex-werknemer...)

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

MIster X schreef op 11 december 2002 @ 12:56:
- Staat er op die SmartStart-cd een ingepakte i386 folder? En zo ja, hoe krijg ik die er af?
Niet voorzover ik weet. Al gekeken op www.compaq.com :?
Dit gaat niet werken, er zijn wezenlijk verschillen tussen NT4 en Windows 2000
- Zo nee, kan ik ergens een i386 folder downloaden of moet ik een nieuwe cd kopen? (En er dan maar van uitgaan dat de oude cd gestolen is door een ex-werknemer...)
Dit mag niet, het vragen om downloaden van die \i386 directory, zie http://gathering.tweakers.net/forum/faq/policy#copyright

Ik denk dat je Microsoft moet bellen voor een vervangende NT4 server CD.

suc6

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Verwijderd

op de smartstart staat het niet... als je je server mbv smartstart installeert gaat die ook zeuren om een os cd...

• MIster X
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-01 23:41
MIster X schreef op 11 december 2002 @ 12:56:
Staat er idd niet op...
Lukt idd niet...
Ik vroeg me dus af of voor i386 copyrights golden (ja) of dat hiervoor ergens een standaardpakket te downloaden valt (nee).

* MIster X heeft dan maar een andere cd weten te regelen, werkt fantastisch :)