Toon posts:

Idomein, coloheaven e.d. down?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit dus al 2 dagen zonder domein.

Ik heb een beetje problemen met idomein. Dit is het bedrijf waar ik me geregistreerd heb. Nu is de hele site down al 2 dagen.. Hebben ze de rekening niet betaald ofzo?

Ik kan ze ook telefonisch niet bereiken... :(

Heeft iemand een telefoonnummer van die lui ofzo?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2002 12:35 ]

Verwijderd

Nee, ik lees net dat het gerund wordt door 2 personen die doof zijn! (echt waar :))

Zie tip van heineken hieronder...

Ik vroeg ook al informatie maar toen werd de draad op onverklaarbare wijze gesloten...

-------------------

Heeft er iemand ervaring met idomein.nl/coloheaven.nl? Ze kwamen er goed uit bij webhosters.nl toen ik zocht naar een colo plek. Beide sites liggen er nu echter uit! Iemand ervaring met deze toko?

[Airwolf]
Webhosters.nl en webselect.nl doen het hier op dit moment helemaal perfect.
Daar kan je bij gebruikers ervaringen er alles over vinden.

[snorkeldude]
ik bedoelde dus natuurlijk idomein.nl/coloheaven.nl die eruit liggen!
(beide=meervoud, webhosters.nl=enkelvoud )
Er zijn nog geen gebruikerservaringen ingevuld bij webhosters.nl over deze providers...

[Heineken]
http://groups.google.com/...&hl=nl&btnG=Google+zoeken

[snorkeldude]
Jezus! Wat een ellende daar!
Die valt dus af... Wel jammer, want ze zijn wel goedkoop

[Cutebritney]
Dit is toch te wel te vinden op webhosters/webselect. Alsmede met google

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2002 10:03 ]

Verwijderd

Haha, ze liggen er nog steeds uit! Bij dit bedrijf ga ik echt mijn servertje niet onderbrengen!

Misschien is het "slechts" een DNS probleem, en dat alles intern wel werkt, maar dat ze niets doorhebben omdat ze geen e-mail van buitenaf kunnen ontvangen en omdat ze geen telefoon hebben omdat ze doof zijn :O

Nu alleen nog oogkleppen op, see no evil hear no evil :)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-05 09:56

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik blij dat mijn/onze server daar toch niet hangt :D

• Wierdo_NL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-05 13:34
Samen met een vriend ben ik bij het nieuwe datacenter geweest waar Coloheaven nu ook zit, en we hebben een rondleiding gehad van de Nieuwe directeur van Coloheaven die sinds eind vorig jaar actief bezig is geweest met verbetering van Coloheaven / Idomein.

Ik kreeg de indruk dat ze hard bezig waren om het bedrijf goed op orde te krijgen.
Hij zei zelf ook dat een afdeling in Amsterdam niet goed draaide, maar dat hij flink bezig is om alles goed te krijgen..

Dus afwachten, maar het ziet er goed uit (volgens mij)

There is a fine line between hobby and mentaldisorder

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-05 22:43

jep

Ik zou maken dat ik weg kwam. Ze gaan toch volgende week weer falliet. :)

Verwijderd

Hou nl.internet.providers maar eens in de gaten, het is bijna goede tijden slechte tijden wat betreft dit in nip-land. :)

• Wierdo_NL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-05 13:34
mmh, na flink wat doorgespit te hebben, zien we toch maar af van een colocatie bij Coloheaven..
Ik word al bang bij het lezen van al het moddergooien tussen mensen op fora van en naar dat bedrijf...

Eeek.

There is a fine line between hobby and mentaldisorder

Pagina: 1