Ok ik heb het volgende:
Een functie die een overzicht van bestanden in een bepaalde directory geeft. Nu heeft die functie 2 adressen nodig. het pad voor de url en een pysical pad op de server. de url werkt met / en de andere met \ dus wilde ik de replace functie gebruiken om deze om te zetten. als ik dat doe krijg ik nu de volgende error
dit is het gedeelte van de functie
en ik roep deze op de pagina aan met <%list_dir%>
als ik de error goed begrijp dan kan ik geen () gebruiken als ik een sub aanvraag(de replace denk ik) maar hoe moet het dan?
Een functie die een overzicht van bestanden in een bepaalde directory geeft. Nu heeft die functie 2 adressen nodig. het pad voor de url en een pysical pad op de server. de url werkt met / en de andere met \ dus wilde ik de replace functie gebruiken om deze om te zetten. als ik dat doe krijg ik nu de volgende error
code:
1
2
3
4
5
6
7
| Microsoft VBScript compilation error '800a0414' Cannot use parentheses when calling a Sub /include/admin/sub.asp, line 4 replace(adres, "/", "\") |
dit is het gedeelte van de functie
code:
1
2
3
4
5
6
| sub list_dir() adres = "images/fotos/" Replace(adres, "/", "\") ..... end sub |
en ik roep deze op de pagina aan met <%list_dir%>
als ik de error goed begrijp dan kan ik geen () gebruiken als ik een sub aanvraag(de replace denk ik) maar hoe moet het dan?