Toon posts:

Medion 82cm breedbeeld TV bij Aldi.

Pagina: 1
Acties:
  • 181 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Vanaf 18 december bij de Aldi:

Breedbeeldkleuren tv van Medion.:

-Superflat Philips Beeldbuis
-Teletekst met 2048 paginageheugens
-on screen display met 14 verschillende talen
-Dolby virtual surround system
-76 cm zichtbare beeldbuis
-splitscreen functie (1/2 beeld, 1/2 teletekst)
-beeld voor beeld functie
-75 Ohm antenneaansluiting
-3 scart-aansluitingen
-stop motion
-automatische volumeregeling
-automatisch zenderzoeksysteem
en, last but not least, 100 hertz.

Dit alles voor 829 euro.

Is er iemand die wat meer verstand van tv's heeft en mij kan vertellen of dit wat is? Iemand ook ervaring met die Philips beeldbuis?

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
kijk dat is mooi, heb je toevallig een linkje voor me,
waar wat meer info staat,

btw. je kan ff bij philps kijken of het een goed model is :? of is dat daar niet te vinden :?

Verwijderd

philips maakt goeie beeldbuizen ik heb bijna alleen philips tv s thuis

• Glival
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 05-08 11:08
Verwijderd schreef op 11 december 2002 @ 12:28:
philips maakt goeie beeldbuizen ik heb bijna alleen philips tv s thuis
Ja, bij mij thuis is ook meer dan 80% van de TV's wel van Philips

:/

• Dope-E
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-07 12:42

Dope-E

The one and only Dope

Glival schreef op 11 December 2002 @ 12:29:
[...]

Ja, bij mij thuis is ook meer dan 80% van de TV's wel van Philips

:/
Hoeveel tv's heb je thuis dan :?

twitter.com/curly_sanders

Verwijderd

minimaal 5 dan he :)

Verwijderd

Topicstarter
AMD_er schreef op 11 december 2002 @ 12:22:
kijk dat is mooi, heb je toevallig een linkje voor me,
waar wat meer info staat,

btw. je kan ff bij philps kijken of het een goed model is :? of is dat daar niet te vinden :?
Ik kan wel bij Philips kijken, maar wil toch ervaringen horen. Aangezien de tv zelf ook niet van Philips is zegt de beeldbuis volgens mij ook niet alles. Heb helaas zo geen linkje, zal als ik vanmiddag thuis ben, het foldertje wel even inscannen als dat tegen die tijd nog niet gedaan is tenminste ;)

• Dope-E
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-07 12:42

Dope-E

The one and only Dope

kan ook 1 zijn... 100% meer dan 80% ;)

twitter.com/curly_sanders

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

voor dat geld koop je een echte merk bij een echte winkel met jaja echte garantie :P en vergeet de echte service niet :)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• Glival
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 05-08 11:08
Dope-E schreef op 11 december 2002 @ 12:31:
[...]

Hoeveel tv's heb je thuis dan :?
Was een reply op ken_82... "ik heb bijna alleen philips tv s thuis" klonk alsof 'ie er 10 thuis had staan ofzo :P

Maar weer ontopic jullie :P
Dope-E schreef op 11 December 2002 @ 12:33:
kan ook 1 zijn... 100% meer dan 80% ;)
ssst ;)

Qua specs ziet het er goed uit, en 829 euro is volgens mij weinig geld voor een 100hz breedbeeld met platte beeldbuis.

Misschien moet je eens kijken of je in een winkel de buurt dezelfde TV kan vinden, om de beeldkwaliteit te vergelijken. Opzich interessant..

• siebrand
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-02 09:17

siebrand

Oops... typo

Ik heb net alle websites van Medion afgestruind, maar nergens was een breedbeeld TV te vinden (TV's tot 55cm). Google geeft wel een paar links maar die leiden naar 4:3 televisies tot 72cm.

Op de Aldi sites is niets te vinden over deze (komende) aanbieding...

Leuk: Aldi Spanje heeft een Plasma scherm in de aanbieding.

Verwijderd

Topicstarter
Mary Wana schreef op 11 December 2002 @ 12:35:
voor dat geld koop je een echte merk bij een echte winkel met jaja echte garantie :P en vergeet de echte service niet :)
Tja, vind de Philips beeldbuis toch ook wel een echt merk. Ik snap wel wat je bedoeld, maar de Medion TV zit ook 3 jaar garantie.

Medion heb ik verder nog wel goede ervaringen mee. Ik ben nu thuis, zal het artikel wel even inscannen zodat iedereen mee kan genieten...

10 minuutjes geduld aub

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-08 07:34
een tv is meer dan de beeldbuis. De hele electronica eromheen moet ook fatsoenlijk zijn, dus toch maar eerst kijken. Ik ben wel benieuwd, al heb ik het idee dat de prijs niet zo superscherp is.

• MoZe
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:52
Uhrm, volgens mij was er een speciaal topic voor dit soort aanbiedingen...

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/665329

[ Voor 33% gewijzigd door MoZe op 11-12-2002 12:59 . Reden: link toegevoegd ]

VAO: K'nex Big Ball Factory 63045

Verwijderd

Ik heb een Philips 82 cm toestel voor 650 euro! Die heb ik toch een stuk liever dan een "medion"

Een PhilIps beeldbuis zegt ook niet alles. Als de rest van de software kut is, dan word je buis ook kut aangestuurd.

Philips maakt over het algemeen goede buizen, maar je moet toestellen ook naast elkaar zetten. Sony beeldbuizen bijvoorbeeld zien er anders uit dan Philips buizen..

En nog iets :) : [rml]Tweewekelijkse Aldi en LIDL aanbiedingen [ Deel II][/rml] , daar hoort ie in.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2002 13:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik d8 dat het topic hier wel goed zat, mijn excuses daarvoor. Ik heb hier de ingescande aanbieding:

http://members.lycos.nl/exxus/Medion.JPG

Verwijderd

Sorry MoZe, niet gezien ;)

Edit:

Exxus2 > ja de kast is een beetje bollig, dat vind ik persoonlijk niet zo mooi. Verder moet je er gewoon even naar kijken. (Vraag ook altijd even naar de afstandsbediening, kan je even kijken of de functionaliteit je bevalt.) Er zit ook nog 3 jaar garantie op wat ook best netjes is. Als dit prima in jou budget valt moet je er voor gaan, of net als ik gewoon koopjes jagen. (ben zelf nog student :)

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2002 13:13 ]

Verwijderd

Als ik die Tv zo zie, dan kan hij wel superflat zijn blabla etc, maar hij is volgens mij niet 100% plat zoals de topmodellen van de bekendere merken. En dat wil je echt wel op een nieuwe tv tegenwoordig.

Verwijderd

http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_51/OFF01.HTM hier heb je een link naar de aldi site

Verwijderd

Topicstarter
Nou, ik weet wel dat ik hem in ieder geval al niet ga halen. Design bevalt mij niet en heb eigenlijk ook geen tv nodig. Maar als dit een super aanbieding was geweest had ik het waarschijnlijk wel gedaan. Bedankt voor de reply's en wat mij betreft kan topic dicht, tenzij er nog anderen met interesse zijn.

Verwijderd

ziet er niet mooi uit ... kan je net zo goed een philiphs 82cm voor 899 halen

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-07 10:05
Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_51/BILD01.JPG
Zo kun je de aanbiedingen ook online zien.
eerste aanbieding
tweede aanbieding
derde aanbieding
vierde aanbieding
enz...
opmaak van URL=
www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFE...nr>/OFF<aanbiedingnr>.HTM
Scheelt de volgende keer wat inscannen. :)

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Pagina: 1