Toon posts:

Helbreath crashed

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben een verwoed player van het spel Helbreath (www.helbreath.com). Tot voor kort moest die met 56k :S
Maar heb nu eindelijk ADSL. :Y)
Maar nu heb ik het volgende probleem! Telkes als ik aan het spelen dan crasht het hele spel! ook met de laatste gedownloade versie en met nieuwe install van windows XP. Ik heb een P4 2Ghz met 512mb geheugen. Meestal gebeurt dit als ik aangevallen word waarbij veel lag is. Dus als plotseling 3 elvines op me beginnen in te hakken.

Heeft iemand dit probleem gehad en weet hij dit op te lossen want word er een beetje 8)7 van.

Verwijderd

kijk is in de game directory meestal maakt het spel een crash log aan, misschin kun je daar meer info uit halen?

Verwijderd

Topicstarter
Nee hij maakt geen crash log aan ik zie trouwes dat hij in de verkeerde afdeling staan hoe kun je hem verplaatsen naar spieleryij problen en vragen?

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Verwijderd schreef op 11 december 2002 @ 17:16:
ik zie trouwes dat hij in de verkeerde afdeling staan hoe kun je hem verplaatsen naar spieleryij problen en vragen?

Een modje vragen.

Move > Spielerij - Problemen & Vragen

Overigens zou ik graag willen dat je wat meer info post.
Dit is aan de krappe kant, wat heb je allemaal geprobeert ?
Hoe zit het met drivers ? Patches ? Ect.

Verwijderd

Topicstarter
Draai op windows XP met SP1
Zo goed als lege installatie. IS gebeurt sinds ik adsl heb.
Gebreuk de 1na laatste detenator 3.nogwat
hoger boven de 4 willen niet met dit spel gaat het beeld schokken.
patches voor het spel zijn er niet. Ga nu onder win2000 compabiliteit draaien om te zien of dat helpt.