Toon posts:

P4T533C USB 2.0 werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
HOi,

Ik heb een nieuw bord p4t533c met een 2.8 pentium 4.

Mijn usb 2.0 poorten werken niet. usb 1 werkt wel als ik de stekker in plaats van in de 2.0 in de 1.0 doe dan werkt hij gewoon op 1.0 maar hoe krijg ik die 2.0 aan de werk??????

Bios instellinge? Jumper instelling?(volgens mij staat de jumper goed op het mobo)

Software matig???

iemand ervaring???

Verwijderd

Werkt bij mijn Asus A7V333 ook niet standaard moet eerst drivers installeren.
Welk Os heb je?

Verwijderd

Topicstarter
Windows xp Home edition. Waar kan ik die eventuele drivers vinden. Internet? of een cd bijgelverd

• S.h.a.r.k.y
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-06 08:59

S.h.a.r.k.y

blub...

Volgens mij als je XP SP1 installeerd werkt het ook, daar zitten de USB2 drivers bij in..

Sharky

Verwijderd

je kan de driver vinden op de instalatie cd van je moederbord of je kan ook even windows update doen dan even de sp1 downloaden daar zit ie ook bij groetjes

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Die drivers staan gewoonlijk wel op de bijgeleverde CD. Maar je kunt ze ook simpelweg van de Asussite afhalen :)

Verwijderd

Topicstarter
nu heb ik een leuke. Heb service pack 1. Heb de drivers geinstalleerd. Werkt nog steeds niet.?????

Dit is het tweede bord al wat ik heb heb die andere retour gestuurd omdat daar de ps/2 poort defect was maar ook daar werkte usb 2.0 niet.

Iemand nog een ideetje?

Verwijderd

Topicstarter
hoi

heb het opgelost heb alle apparaten in apparaatbeheer onder usb verwijdert. Op nieuw rebooten enwerken:D

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 december 2002 @ 11:32:
je kan de driver vinden op de instalatie cd van je moederbord of je kan ook even windows update doen dan even de sp1 downloaden daar zit ie ook bij groetjes
Nou je het zegt zit idd in sp1
Pagina: 1