Toon posts:

Debitel O2 acties

Pagina: 1
Acties:
  • 183 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Sindskort heeft Debitel abonnementen op het netwerk van O2. Blijkbaar zijn de bonussen die de dealers voor dit abonnement lopen vrij hoog, er lopen namelijk nogal wat leuke acties. Onderstaande zijn op basis van een Debitel O2 base abonnement voor 2 jaar welke € 7,95 per maand kost (totale abonnementskosten 24 * € 7,95 = € 190,80).

http://www.gsmhuis.nl/
Cashdeal: € 260
Geen aansluitkosten
Verzendkosten: € 7
U houdt per saldo € 62,20 over
Tegoedbon te besteden bij BOL.com t.w.v. 50,- euro

http://www.studentmobiel.nl/
Cashdeal: € 190,80
Geen aansluitkosten
Geen verzendkosten
Gratis Siemens C45

http://www.gsm.nl/
Cashdeal: € 190,80 (staat niet expliciet vermeld, echter abonnementskosten € 0,00)
Geen aansluitkosten
Verzendkosten: € 12,50
Gratis Philips vr130 videorecorder of Philips dvd640 dvd-speler voor €29,00

Wie weet of er nog andere acties lopen?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 december 2002 @ 11:10:
Sindskort heeft Debitel abonnementen op het netwerk van O2. Blijkbaar zijn de bonussen die de dealers voor dit abonnement krijgen vrij hoog, er lopen namelijk nogal wat leuke acties. Onderstaande zijn op basis van een Debitel O2 base abonnement voor 2 jaar welke € 7,95 per maand kost (totale abonnementskosten 24 * € 7,95 = € 190,80).

http://www.gsmhuis.nl/
Cashdeal: € 260
Geen aansluitkosten
Verzendkosten: € 7
U houdt per saldo € 62,20 over

Geen aansluitkosten
Geen verzendkosten
Gratis Siemens C45

http://www.gsm.nl/
Cashdeal: € 190,80 (staat niet expliciet vermeld, echter abonnementskosten € 0,00)
Geen aansluitkosten

Wie weet of er nog andere acties lopen?

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:10

JB

Cédric roelt!

1x is ook genoeg hoor :)

Mijn boefje is liev!

• Sir Vega
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-01-2022
ik heb ze allemaal ff bekeken, die c45 van siemens kun je nu ook al gratis krijgen kijk bevoorbeeld regelmatig is in de vuinisbakken in de buurt want hier gooien ze die ouwe bak zo weg >:) (is natuurlijk een geintje he)

Die van gsmhuis ook ff bekeken, je krijgt dan alleen een abbonement waar je goedkoop mee kan bellen en dus GEEN belminuten, dat is jammer.

En die van die VCR kan ik helemaal niet vinden kun je die link wat duidelijker doen voor mij, waarschijnlijk vinden andere hem wel :D

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

• JB
  • Laatst online: 16:10

JB

Cédric roelt!

ik heb ze allemaal ff bekeken, die c45 van siemens kun je nu ook al gratis krijg kijk bevoorbeeld regelmatig is in de vuinisbakken in de buurt want hier gooien ze die ouwe bak zo weg (is natuurlijk een geintje he)
Die C45 stinkt idd erg hard! Je moet de knoppen er bijna doorheen drukken willen ze uberhaupt reageren (mijn vriendin heeft namelijk ook die gsm) Ze is er echt NIET over te spreken

Mijn boefje is liev!

Verwijderd

Topicstarter
Sir Vega schreef op 11 December 2002 @ 11:40:
En die van die VCR kan ik helemaal niet vinden kun je die link wat duidelijker doen voor mij, waarschijnlijk vinden andere hem wel :D
Hierzo:
http://www.gsm.nl/phptest/query.php3?key1=1011

PS. Kan iemand mijn dubbele post verwijderen?

• Sir Vega
  • Laatst online: 05-01-2022
Verwijderd schreef op 11 december 2002 @ 11:48:
[...]

Hierzo:

PS. Kan iemand mijn dubbele post verwijderen?
o ja okay dank je, het is duidelijk.
Ik vind het nadell ervan dat je toch 2 jaar die rekening moet blijven betalen ooka l krijg je het terug. maar verder vinnik dit wel een vette aanbieding!

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

• Tycho2
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
dank voor de tip....dvd-speletje is onderweg.
gsmhuis abo heb ik ook besteld. kan ik mooi die 29+12,50 van die dvd speler van betalen en bij bol al een paar dvd-tjes kopen!

• KifArU
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Bij GSM.nl staat deze berekening:

---

Hieronder hebben wij de totale kosten van het abonnement beschreven:

U moet betalen aan debitel in maandelijkse termijnen:
Entreekosten € 0,00
Kosten abonnement 24 x € 7,95 € 190,80+
Totaal € 190,80

U moet betalen volgens onze aanbieding:
Entreekosten € 0,00
kosten abonnement 24 x € 0,00 € 0,00
Philips VR130 € 0,00
Verzendkosten € 12,50+

Totaal € 251,30-

Sponsoring: € 178,30

Het sponsorbedrag zal binnen 28 dagen nadat de aansluiting is gerealiseerd door Elders Websales op uw rekening worden overgemaakt. Wanneer u gekozen heeft voor de DVD speler, zal de meerprijs met de sponsoring worden verrekend. Het totale sponsorbedrag zal dan 149,30 euro bedragen.

---

Waar die 251,30 vandaan komt, is mij niet duidelijk. Maar als ik de bedragen optel, kom ik op 190,80+12,50+29,00-178,30= 54,00 voor de aanbieding met DVD-speler.
Dat wordt al minder mooi dan het lijkt.

Tycho2: Wat staat er op jouw contract?

Verwijderd

Wat voor adder zit er bij die actie van gsmhuis onder het gras?
Hoe kan je nu 62,- euro KRIJGEN, als je het abbo afsluit? Als ik het goed begrijp, krijg je 260 euro, en als het abbo gewoon niet gebruikt, dan hief je in totaal maar 198 euro terug te betalen aan abbo kosten, lijkt me VEEEL te mooi om waar te zijn, heeft iemand meer info?

Verwijderd

Topicstarter
KifArU schreef op 12 December 2002 @ 12:33:
Bij GSM.nl staat deze berekening:

---

Hieronder hebben wij de totale kosten van het abonnement beschreven:

U moet betalen aan debitel in maandelijkse termijnen:
Entreekosten € 0,00
Kosten abonnement 24 x € 7,95 € 190,80+
Totaal € 190,80

U moet betalen volgens onze aanbieding:
Entreekosten € 0,00
kosten abonnement 24 x € 0,00 € 0,00
Philips VR130 € 0,00
Verzendkosten € 12,50+

Totaal € 251,30-

Sponsoring: € 178,30

Het sponsorbedrag zal binnen 28 dagen nadat de aansluiting is gerealiseerd door Elders Websales op uw rekening worden overgemaakt. Wanneer u gekozen heeft voor de DVD speler, zal de meerprijs met de sponsoring worden verrekend. Het totale sponsorbedrag zal dan 149,30 euro bedragen.

---

Waar die 251,30 vandaan komt, is mij niet duidelijk. Maar als ik de bedragen optel, kom ik op 190,80+12,50+29,00-178,30= 54,00 voor de aanbieding met DVD-speler.
Dat wordt al minder mooi dan het lijkt.

Tycho2: Wat staat er op jouw contract?
De berekening van gsm.nl klopt gewoon.
Je betaalt totaal € 190,80 abonnementskosten.
Je krijgt € 149,30 terug.
Per saldo ben je dus € 190,80 -/- € 149,30 = € 41,50 kwijt
Dit bedrag bestaat uit € 12,50 verzendkosten en € 29 voor de dvd-speler.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Debitel: Netwerk: o2
Eerste 3 minuten per gesrek
€ 0.13 per minuut.
Daarna
€ 0.06 per minuut
€ 0.20 per sms-bericht

Zijn dit de tarieven naar het vaste net of ook naar mobiel?

39

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-08 17:57
Geld voor alle binnenlandse bestemmingen (m.u.v. 090x en 08xx nummers)

Verwijderd

Hebben jullie een beetje vertrouwen in GSM.nl

OF beter gevraagd:

Wat zijn jullie ervaringen met GSM.nl (Positief/negatief, op tijd met betalen etc.)

Groet, :)

• Tycho2
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 December 2002 @ 19:38:
[...]

De berekening van gsm.nl klopt gewoon.
Je betaalt totaal € 190,80 abonnementskosten.
Je krijgt € 149,30 terug.
Dit bedrag bestaat uit € 12,50 verzendkosten en € 29 voor de dvd-speler.
Hoyin heeft gelijk.
Met gsm.nl heb ik alleen maar goeie ervaringen. Heb er al meerdere malen een abonnement besteld, soms met, soms zonder gsm. Ze maken het geld altijd netjes over en zijn snel.
Mijn huidige telefoon (nokia 6310) is een keer kapot geweest binnen de garantietermijn. Ik heb toen gebelt met gsm.nl en moest hem opsturen naar eindhoven. Binnen een week had ik hem weer gerepareerd thuis.

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Verwijderd schreef op 13 December 2002 @ 13:18:
Wat zijn jullie ervaringen met GSM.nl (Positief/negatief, op tijd met betalen etc.)
2 jaar geleden een grats KPN abo met gratis GSM voor mijn vader besteld. GIng probleemloos

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

ik zelf heb gekozen voor de actie:
GRATIS Nokia 6610, Sony ericsson T68i of Samsung T100;
GEEN Entreekosten;
slechts 19,95 euro p/mnd;
Bellen vanaf slechts 0,06 euro
www.gsm.nl

Ik bel namelijk gruwelijk veel naar mobiele nummers, en nu heb ik gelijk er een nokia 6610 er gratis bij voor in de collectie :P

[ Voor 2% gewijzigd door Fietsbel op 14-12-2002 14:03 . Reden: url vergeten ]

39

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Verwijderd schreef op 11 December 2002 @ 11:10:
Geen aansluitkosten
:o
Als ik het goed lees neem ik een abo en betaal 12,50 en krijg een video. vervolgens leg ik de sim in de kast, gebruik hem nooit en zeg het na twee jaar op. dit klinkt niet verstandig van o2...

Ik ga er een bestellen en op de naam van mijn broer de dvdspeler. voor 54 euro klaar. :)

[ Voor 3% gewijzigd door bombadil op 14-12-2002 20:45 ]

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-08 17:57
bombadil schreef op 14 december 2002 @ 20:44:
dit klinkt niet verstandig van o2...
Van Debitel bedoel je. Het netwerk is O2, maar de service provider is Debitel. Debitel moet aan O2 betalen voor het gebruik van het netwerk/aansluiting.

• Tycho2
  • Niet online
ja maar waarschijnlijk krijg debitel weer die bonus van O2 :)

Verwijderd

OF beter gevraagd:

Half jaar geleden aan een actie van ze meegedaan waarbij ze geld terug gingen storten.

Ze zijn slecht bereikbaar (eigenlijk helemaal niet :P) en zijn nogal traag met het regelen / versturen.
Het geld (300 euro) werd 35 dagen later overgeschreven (40 dg. is max).

Ze hebben zich dus wel aan alle beloftes gehouden, behalve de bereikbaarheid... en dat kan lastig zijn als er iets verkeerd gaat :)

belnu "geeft" mij meer informatie tijdens de behandeling; maar ook zij zijn erg slecht te bereiken.

• Tycho2
  • Niet online
Bombadil : sluit dan ook meteen dat abo van gsmhuis.nl af. Heb je in elk geval dat geld wat je aan die dvd-speler uitgeeft ook weer terug en kun je bij bol.com meteen dvd''s kopen.
Want of je nou een of 2 of 5 abo's in de kast heb liggen. Neem van mij aan dat het niet zoveel scheelt in ruimte :)

Toverstaf : dat bereikbaar zou kunnen, ik heb ze slechts een keer gebelt toen mijn 6310 kapot was en kreeg ze toen meteen aan de lijn. Misschien dat ik geluk heb gehad. (of dat jij buiten de op de site genoemde tijden hebt gebelt ?)
Op mail reageren ze in ieder geval snel.

Verwijderd

Topicstarter
Bij studentmobiel krijg je nu ook een tegoedbon van bol.com.
De nieuwe aanbieding is dus:

Geen aansluitkosten
Geen verzendkosten
Gratis Siemens C45

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Heeft er iemand ervaring met GSM huis.nl en of studentmobiel.nl?

• Rickbv
  • Laatst online: 04-08 20:32
Dames, ff een paar dingen die ik gelezen heb op het TV-forum:

-Bij 2abo's op 1 naam 700EURO borg :/ :/
-Bij prijsveranderingen kun je je abo NIET opzeggen, met 24mnd ben je dan wel flink genaaid :/

Er is veel onduidelijkheid over, wat nu wel waar is en wat niet, maar toch belangrijk om even aan te denken voordat je gelijk 100abo's inslaat... ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Rickbv op 15-12-2002 17:03 ]

Verwijderd

Rickbv schreef op 15 December 2002 @ 16:11:
Dames, ff een paar dingen die ik gelezen heb op het TV-forum:

-Bij 2abo's op 1 naam 700EURO borg :/ :/
-Bij prijsveranderingen kun je je abo NIET opzeggen, met 24mnd ben je dan wel flink genaaid :/

Er is veel onduidelijkheid over, wat nu wel waar is en wat niet, maar toch belangrijk om even aan te denken voordat je gelijk 100abo's inslaat... ;)
Waar heb je dit precies gelezen, want ik kan het niet vinden.

Edit, kheb nu wel een topic gevonden dat er over gaat. http://www.telecomvergeli...t_offset=40&post_limit=20
Ze weten het daar dus eigenlijk ook niet zeker.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2002 18:35 ]

• ziekloon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-08 09:11

OF beter gevraagd:

Bereikbaarheid van GSM.nl is zoals al eerder gezegd niet zo best, maar ze houden zich prima aan de gemaakte afspraken. Heb er al 3 keer een GSM-abbo afgesloten (laatste keer vorige maand) en dat is altijd goed gegaan, geld wordt keurig gestort. Heb vorig jaar zelfs mijn ADSL (Planet) via deze gasten (het bedrijf achter de site heet Elders) gedaan. Snel geregeld, en geld ("sponsoring") keurig op mijn rekening gestort.

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Vandaag debitel o2 sim binnen gekregen van gsmhuis.nl. Alles was binnen een weekje na aanvraag gefixt en zag er goed uit. Nu nog wachten op de bol-bon en terugstorting.

Verwijderd

Ik heb ook gisteren de welkomsbrief van debitel plus een brief van GSMhuis met de sim erin gehad. Je kunt je code van Bol trouwens al opvragen hoor Bombadil: https://www.debitel.nl/nl/pages/bol

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ik heb zelf mijn abo besteld bij gsm.nl, alleen ze hadden mijn idkaart niet goed doorkregen via de fax, dat allemaal gisteren in orde gemaakt.
Ben benieuwd hoe lang het nu ongeveer nog gaat duren.... :)

39

Verwijderd

En vandaag de welkomsbrief van Debitelover m'n GSM.nl abonnement gehad. Vorige week woensdag of donderdag opgestuurd trouwens, dus heeft ruim een week geduurd. :)

• wcduck
  • Niet online
Ik kan nu niets meer van die acties terugvinden. Jammer dat het op is gehouden.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op 28 December 2002 @ 16:30:
En vandaag de welkomsbrief van Debitelover m'n GSM.nl abonnement gehad. Vorige week woensdag of donderdag opgestuurd trouwens, dus heeft ruim een week geduurd. :)
Vandaag heb ik de welkomsbrief ook van Debitel binnengehad :)

[ Voor 27% gewijzigd door Fietsbel op 02-01-2003 15:22 ]

39

Verwijderd

Heb ook die van gsm.nl gedaan, simkaart en alles al binnen, alleen bij het pakketje waarvoor ik 12,50 onder rembours mocht betalen zat op de factuur bij de DVD heel leuk opgemerkt dat die nog niet meegeleverd was.... dat is wel iets minder.
Overigens, "Je krijgt € 149,30 terug.
Dit bedrag bestaat uit € 12,50 verzendkosten en € 29 voor de dvd-speler.", dan ben ik die 12,50 toch echt 2 keer kwijt, want ik heb hem ook al een keer aan de postbode mogen geven... dat lijkt me niet echt te kloppen.

Verwijderd

Dat waren dan de verzendkosten voor de sim-kaart. Ik neem aan dat ze die niet nog een keer in rekening gaan brengen wanneer de dvd-speler geleverd wordt.

Edit: :X Sorry, ik begreep het verkeerd, is inderdaad een beetje vreemd.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2003 17:42 ]

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

voor de mensen die bij gsm.nl meegedaan hebben, hoe lang duurde het voordat jullie de gsm/simkaart etc alles binnen hadden en dan ook de debitel welkomsbrief?

en hoeveel sms-jes passen er op de simkaart van Debitel o2 ?

[ Voor 17% gewijzigd door Fietsbel op 02-01-2003 18:11 ]

39

Verwijderd

18 of 19 dec het contract opgestuurd, de 28e de Debitel brief, simkaart nog niet gekregen. Maar op de site van gsm.nl staat dat het normaal 8 werkdagen duurt en die zijn nog niet voorbij met al die feestdagen dus het zal een dezer dagen wel komen.

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op 02 januari 2003 @ 19:54:
18 of 19 dec het contract opgestuurd, de 28e de Debitel brief, simkaart nog niet gekregen. Maar op de site van gsm.nl staat dat het normaal 8 werkdagen duurt en die zijn nog niet voorbij met al die feestdagen dus het zal een dezer dagen wel komen.
welke GSM heb jij met de actie erbij genomen? ik zelf de nokia 6610

39

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

JAJAAA ik heb nu alles binnen :) perfect hoe alles is gegaan, klasse! ik ga zeker vaker meedoen aan zulke acties.

39

Verwijderd

Homedisc schreef op 02 January 2003 @ 20:16:
[...]

welke GSM heb jij met de actie erbij genomen? ik zelf de nokia 6610
Ik heb er geen gsm bij genomen maar de dvd speler.

• Tycho2
  • Niet online
hhhmmm.... ik heb de dvd-speler nog niet binnen en de sim wel.
De vriendin van mijn vader had ook aan de actie meegedaan en heeft de philips dvd640 gekregen. Mijn vader zelf heeft vandaag een andere dvd-speler gekregen. De JVC XV-S300 (zwart). Deze speelt geen photo-cd's af.
Het is de dvd-speler die nu op gsm.nl bij stunt 2 staat.

Denk dat ik dus ook die JVC krijg, vraag me alleen nog af of ik daar blij mee ben. Zwart is wel beter (al mijn stereocomponenten zijn zwart), maar moet nog even de specificaties gaan vergelijken.

<edit> zaten idd ook 3 dvd's bij de jvc </edit>

[ Voor 6% gewijzigd door Tycho2 op 03-01-2003 16:29 ]

Verwijderd

Ik heb ook vandaag de JVC XV-S300 gekregen. De specificaties zijn verder ongeveer hetzelfde. Ik heb er ook nog 3 dvds bij gekregen.

Verwijderd

Aaaaaarg :(
Heb nog altijd geen DVD speler mogen ontvangen en mailen naar ze heeft erg veel effect, hun mailbox zit vol dus mailtje bounced vrolijk.
Leuke tent vooralsnog.

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-07 16:41

TheLunatic

Ouwe boxen.

Ik vond zelf laatst een aanbieding op gsmweb.nl ... een Nokia 6510, met een 1-jarig Dutchtone All-In 20 abonnement (wat inhoudt, 20 euro per maand betalen, 20 euro per maand opbellen/sms-en), voor 140 euro inclusief aansluitkosten ...

Maar goed, toen heb ik dus even de Dutchtone winkel gebeld, en die hadden dezelfde aanbieding liggen, dus heb ik 'em daar maar gekocht :P

Mother, will they like this song?

• ErHa
  • Laatst online: 30-04-2022

ErHa

(more) RPM equals (more) fun

Verwijderd schreef op 25 december 2002 @ 16:16:
Ik heb ook gisteren de welkomsbrief van debitel plus een brief van GSMhuis met de sim erin gehad. Je kunt je code van Bol trouwens al opvragen hoor Bombadil: https://www.debitel.nl/nl/pages/bol
Als ik dat probeer keurig via de handleiding om die code op te vragen van die Bol.com coupon dan krijg ik te zien dat mijn gegevens niet in de database staan.

Dit zelfde is het geval met de gegevens van mijn moeder, die exact hetzelfde abo heeft en deze abo's zijn beide op dezelfde dag aangevraagd bij studentmobiel (ivm gratis C45) en het is vlak voor en na de kerst geweest dat we alles binnenkregen

Zijn er meer mensen die daar last van hebben :? Anders ga ik maandag maar eens even bellen met de klantenservice

"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.

• ErHa

ErHa

Oops, drukte op quote ipv Edit

[ Voor 97% gewijzigd door ErHa op 11-01-2003 13:22 ]

• Tycho2
  • Niet online
ErHa ik ben bang dat je te laat bent, je kan de bol bon opvragen vanaf 5 dagen nadat je sim geactiveerd is, maar het moet VOOR 5 januari gebeuren. En dan is hij tot 31 januari geldig.

• MrAngry
  • Laatst online: 14:45
Klopt inderdaad, Gelukkig heb ik hem op tijd aangevraagd.
Ze hadden het wat mij betreft wel wat duidelijker mogen aangeven dat het zo zat. Ik heb op 3 januari m'n sims zelf opgehaald bij gsmhuis, maar toen hadden ze nog stapels met niet verstuurde sims liggen. Die sims waren wel aangemeld, maar ik denk dat veel mensen de bol.com bon via de post verwachten dus nu die actie gemist hebben. Hetzelfde zal ook wel gespeeld hebben bij die andere webstores die de aanbiedingen hadden lopen...

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

• ErHa

ErHa

Ik heb maar gebeld naar de klantenservice en daar bleek dat ze me eerst een verkeerd klantnummer hadden doorgeven.... ze schijnen daar 2 systemen te gebruiken en mensen krijgen dus ook 2 klantnummers :?
Toen met het andere nummer geprobeerd --> werkte ook niet! :(
Weer gebeld en nu kan ik ze manadag per telefoon opvragen........nog even afwachten dus

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Ik las dit net (had mijn 3 bonnen nog niet geactiveerd) en dacht @#$#@$, dat moet mij weer overkomen.

Maar ik heb die codes gewoon kunnen aanvragen, de abonnenemten waren wel allemaal van vlak voor de jaarwisseling, ik weet niet of dat wat uitmaakt.

Nu nog even 150 euro aan rommel uitzoeken, ik zou echt niet weten wat.....

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Weet iemand trouwens of je meer dan 1 bon kan gebruiken voor 1 bestelling ? Dus je bestelt voor 150 euro en levert 3 bonnen in...... Of moet je dan 3x voor 50 euro bestellen.

[ Voor 55% gewijzigd door Mark_V op 13-01-2003 13:29 ]

• ErHa

ErHa

LuCaS schreef op 13 January 2003 @ 13:28:
Weet iemand trouwens of je meer dan 1 bon kan gebruiken voor 1 bestelling ? Dus je bestelt voor 150 euro en levert 3 bonnen in...... Of moet je dan 3x voor 50 euro bestellen.
Ja dat kan. :*)
Heb net samen met mijn moeder 1 bestelling geplaatst en daarvoor 2 coupons (-nen :?) gebruikt :)
--> Ze moet alleen nog €3,95 betalen omdat we een totaal bedrag hadden van €103,95 incl verzendkosten

Ik heb dus ook de codes kunnen opvragen. het bleek dat ze een storing hadden gehad en dat die nu weer verholpen is.....

Je kan volgens de site overigens de coupons gewoon t/m 31 januari opvragen ipv 5 januari wat een stukje hiervoor stond. Dat laatste is gewoon onzin!

[ Voor 8% gewijzigd door ErHa op 13-01-2003 20:01 ]

Verwijderd

Even een klein kickje, ik heb 2 mailtjes (die niet bouncten) met een tussenperiode van ruim 1,5 week gestuurd aan GSM.nl, geen reactie.
Bellen is onmogelijk, gsm op autoredial komt er simpelweg niet doorheen. Kortom, deze mensen willen gewoon niet bereikt worden.
Iemand tips om hier mee om te gaan?
Voor de duidelijkheid, ik heb nog een DVD speler (en een subsidie-uitkering) tegoed van deze zeer *kuch* betrouwbare onderneming.
Ik zal ook nog eens proberen te faxen, maar ik betwijfel of dat wel gaat werken.
Langs Alkmaar rijden is ook niet echt een optie, aangezien ik voor het benzinegeld + verspilde tijd dan ongeveer zelf wel een DVD speler kan kopen.

• riotrick
  • Laatst online: 04-07 15:29

OF beter gevraagd:

Ik heb tot nu toe alleen maar goede ervaringen met gsm.nl. Heb afgelopen week voor de derde keer een abonnement via hun afgesloten. Wordt altijd redelijk snel behandeld en netjes volgens de afspraken. Ook de site vind ik wel handig om abonnementen te bekijken.

Verwijderd

En ik heb m'n cashback ontvangen van GSMhuis.nl, heeft een week of 5 geduurd, netjes op tijd dus. :)

Verwijderd

Februari, de nieuwe acties Debitel O2 Base 2 jaar a 7,95 pm (minder aantrekkelijk dan 2 maanden geleden maar toch):

www.gsm.nl:
- gratis toestel (3310, 3410, 3510, 5210, M50, C55)
- geen entreekosten
- verzendkosten E 12,50

www.gsmhuis.nl:
- nog steeds aan t herstellen van de decemberactie, biedt geen abonnementen aan

www.studentmobiel.nl:
- gratis Nokia 3510i (kleurenscherm)
- 40 Euro retour
- geen entreekosten
- geen verzendkosten
Pagina: 1