Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik struin nu al een tijdje het internet af naar een mp3 speler waar ik gewoon mijn memory stickies in kan drukken. Ik heb wel een variant gevonden maar niet een waar een gewone memmory stick in kan. Is dit er niet ofzo?

wie weet het?

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Sony "MP3"-spelers?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Naja, op digicam gebied is Sony de enige die memory sticks gebruikt, dus misschien dat zij er een hebben. Anders zou ik het ook niet weten :) Ik geef je iig weinig kans :|

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-03 19:03
De mooiere Sony Clie PDA hebben MP3 functie ingebouwd en lezen de MP3 van MemoryStick.

No production networks were harmed during this posting

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

bij de mediamarkt staan mooie kleine (en dure; >300 euro) memorystick mp3-spelertjes van sony.
http://www.sony.nl/view.x?cat=12599&loc=en_NL (t is alleen niet duidelijk of die E-10 ook nog ruimte heeft voor meer geheugen dan er al ingebouwd zit)

maar zijn er nou verschillende soorten memorysticks? mét en zonder beveiliging ofzo? dat kan misschien nog uitmaken...

owja, er is ook een gsm van sony (CMD MZ5 als ik t goed heb) met memorystick-mp3 speler;
http://www.sonyericsson.c...PID=9787&LM=PSM_V&gal=105

[ Voor 31% gewijzigd door schaduw op 11-12-2002 12:42 . Reden: linkjes toegevoegd ]

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Dat sigarrettenaansteker van Sony dat als MP3speler moet doorgaan en een jaar of twee geleden zo vaak op tv was gezien is een voorbeeld.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:31

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

athlonkmf schreef op 11 december 2002 @ 12:40:
Dat sigarrettenaansteker van Sony dat als MP3speler moet doorgaan en een jaar of twee geleden zo vaak op tv was gezien is een voorbeeld.
Maar er staat niet bij dat er Memory sticks in kunnen, dus ik denk het niet.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Pagina: 1