gister kreeg ik de molding binnen wat ik nodig had; Resultaat :

moete nog veel dingetjes gebeuren aan de case etc.
moete nog veel dingetjes gebeuren aan de case etc.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Jep de mod van a.p.versteeg heeft dat ook en de Alian van Pureoptical ook (en dat is 'toevallig' weer een bekende van de topicstarter weet ik toevalligDJ_Squtshi schreef op 11 december 2002 @ 11:20:
die voorkant doet me verdomd veel denken aan de voorkant van en mod van ene versteeg(a g of a p versteeg ,weet et ff niet meer)...![]()
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
daar komt wat andersDemoniac schreef op 11 december 2002 @ 11:18:
....kan je die niet in de bovenkant bouwen (boven de voeding ofzo)?
LOL, drive is juist gestealth1st_Ro schreef op 11 December 2002 @ 11:19:
Heel netjes, ik zou alleen geen multicolor CCFL gebruiken, maar da's een kwestie van smaakEn ga je dan ook je drives stealthen ? Lijkt mij wel zo netjes in ieder geval !
En dat bolletjes is wel GAAF
Verwijderd
maar daarom heb ik nog 2 reserve bollenVerwijderd schreef op 11 december 2002 @ 11:53:
leuk eringezet hoor, maar waarom aan de rechterkant rechtsbovenin? als je ergens tegenaanstoot met de kast
aan de voorkant of bovenop was een stuk mooier geweest naar mijn idee.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2002 11:55 ]
Verwijderd
Ja ziet er zeker netjes uit. Ben het er alleen wel mee eens dat die bol een beetje raar zit. Verder mooie kast!Demoniac schreef op 11 December 2002 @ 11:18:
Die molding icm naar achter gelegde bays is stoer! De plasmabol vind ik er een beetje raar aan hangen... kan je die niet in de bovenkant bouwen (boven de voeding ofzo)?
daarvoor moet ik thuis echt pics maken, tis niet uit te leggenVerwijderd schreef op 11 december 2002 @ 11:56:
tis wel cool
hoe heb je em vastgemaakt aan de binnenkant, ik neem aan dat ie geen speling heeft oid.
The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.
Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
17" llyama tft schermDa_Drake schreef op 11 December 2002 @ 12:06:
bolletje is cool maar niet slim en goed voor je monitor/proc
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
ROFL, bewijst dus wel hoe netjes je het hebt gedaanVerwijderd schreef op 11 december 2002 @ 11:35:
[...]
LOL, drive is juist gestealth, de onderste, bovenste front is weg ivm modd`n
ik heb de front bewerkt met de dremel breder aan de voorkant dus, zodat de molding de stealth niet tegenhoudt.1st_Ro schreef op 11 december 2002 @ 12:28:
[...]
ROFL, bewijst dus wel hoe netjes je het hebt gedaan
Maar had je dan geen last van de molding, dat je drive erachter blijft hangen ofzo ?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2002 12:32 ]
Dat verklaart een boelVerwijderd schreef op 11 December 2002 @ 12:32:
[...]
ik heb de front bewerkt met de dremel breder aan de voorkant dus, zodat de molding de stealth niet tegenhoudt.
of te wel nog netter
[ Voor 27% gewijzigd door Benadski op 11-12-2002 13:16 ]
Voor die drives naar achteren moet je de popnagels los boren en een centimeter (of hoe ver je ze wil) naar achteren nieuwe gaatjes boren en het drive rack weer vast nagelen/schroevenbuddhole schreef op 11 December 2002 @ 12:22:
Kun je een korte beschrijving geven hoe, wat en waar ?
Verwijderd
+Demoniac schreef op 11 december 2002 @ 13:19:
[...]
Voor die drives naar achteren moet je de popnagels los boren en een centimeter (of hoe ver je ze wil) naar achteren nieuwe gaatjes boren en het drive rack weer vast nagelen/schroeven
Vertel..
ehm mijne is anders gedaan, po heeft zijn manier gedaan, en ik een andere manier.Demoniac schreef op 11 December 2002 @ 13:34:
[...]
Vertel..Of moeten we daarvoor wachten tot 1 januari?
Verwijderd
btw welkom op GoT:Verwijderd schreef op 11 december 2002 @ 13:39:
Die kast vind ik dus echt mooi !!!!![]()
Ik wil ook gaan modden maar dat lukt nog niet helemaal maar ik blijf het proberen !!!
VEEL SUCCES verder !
die van mij is naar 2 weken al kapottoeter schreef op 11 december 2002 @ 13:05:
Die bol komt van de kruidvat, of niet? Voor negen eurootjes lag ie daar namelijk (mijn sinterklaas cadeautje.![]()
Verwijderd
tnx 4 the tiptoeter schreef op 11 December 2002 @ 13:05:
Die bol komt van de kruidvat, of niet? Voor negen eurootjes lag ie daar namelijk (mijn sinterklaas cadeautje.![]()
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
ooow, je bedoelt dat stukje dat op het forum van ccmod staat joh ?Verwijderd schreef op 11 December 2002 @ 22:53:
Als je mod nu maar niet gekopieerd gaat worden door fantasieloze mensen
Beetje naïef.... Als je zo gaat beginnen mag je mij gaan vertellen wie als eerste een windowMOD heeft gedaan....Verwijderd schreef op 11 december 2002 @ 22:53:
Verwijderd
Dat was cynisch bedoeld, wie de schoen past ....Dezjay schreef op 11 December 2002 @ 23:05:
[...]
Beetje naïef.... Als je zo gaat beginnen mag je mij gaan vertellen wie als eerste een windowMOD heeft gedaan....
het slaat op 1 persoon.... en die persoon weet dat wij et over hem hebben.Dezjay schreef op 11 December 2002 @ 23:05:
[...]
Beetje naïef.... Als je zo gaat beginnen mag je mij gaan vertellen wie als eerste een windowMOD heeft gedaan....
keep it cool, keep it watercooled
Verwijderd
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
in het donker op de pic lijkt het drukker en feller dan het werkelijk is, maare wat bedoel je hiermee ?:Happy-Amd_Freak schreef op 12 December 2002 @ 08:56:
Wel een beetje druk maar wel cool! Mischien kun je een filmpie maken?Ziet er wel leuk uit in het donker. Waarom zit er geen kleppie in de bovenkant van je pc?
dat heeft die zelf al gedaanVerwijderd schreef op 11 december 2002 @ 22:53:
neej joh, ik zag daar geen moldingThe_Resetter schreef op 12 December 2002 @ 18:50:
[...]
dat heeft die zelf al gedaan![]()
http://www.bit-tech.net/article/95/
Verwijderd
Verwijderd
En zo'n plasma bol als verlichting, c000lVerwijderd schreef op 13 December 2002 @ 13:59:
waar staat de molding dan onder ?
ik kan hem niet vinden
en wil het zeer graag (alleen dan voor mijn fiets)
lmao, dat wordt hard trappen voor dei 12 volt
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2002 14:58 ]
beuker van cs?Verwijderd schreef op 13 December 2002 @ 15:07:
Ziet er cool uit. Voorkant netjes en zijkant ook geinig met je plasma bol...
Nice job
haha, thx vind je reactie wel om te lacheVerwijderd schreef op 13 December 2002 @ 16:13:
wat een zigeuner ding
Verwijderd
www.louis.nlVerwijderd schreef op 13 December 2002 @ 17:47:
ik bedoelde :
kan je me meer info geven om die chroome rand afplak spul (nie over die bal)
bvd
Verwijderd schreef op 13 december 2002 @ 17:47:
ik bedoelde :
kan je me meer info geven om die chroome rand afplak spul (nie over die bal)
bvd
En tog blijft ik em niet origineel vinden
tsja, ik ben geen data-bank, je moet er zelf ook ff wat research voor over hebben, en genoeg info heeft tie, gewoon bij zoeken> randprofiel en je hebt et..The_Resetter schreef op 13 December 2002 @ 23:09:
Hmmm ik ruik sluikreclame en mensen die niet lezen heeeel raar NOFI![]()
![]()
![]()
![]()
[...]
[...]
[...]
En tog blijft ik em niet origineel vinden
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
lol @ undername... wat is een lian li.. die gozer zn case is en lian-liVerwijderd schreef op 15 December 2002 @ 22:22:
dies vet joh !!!
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq