[nt4 sp1 & win xp prof] Trust relationship failed

Pagina: 1
Acties:

• Tom-my
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-06 09:25

Tom-my

w03iz0rz

Topicstarter
Ik heb hier een primary domain controller die met een evalution versie werkte, vervangen door een versie die dus niet om het uur reset.

Nou heb ik netjes alles weer in de lucht, de server heeft dezelfde computernaam gekregen als dat hij eerst had. En hij is weer geinstalleerd als primary domain controller.

Ik heb nu alleen een probleem met een xp werkstation. Deze wil namelijk wel zichzelf toevoegen tot het domein, maar ik kan maar niet inloggen op het domein. Elke keer krijg ik de melding dat het wachtwoord niet gevalideerd kan worden omdat de server niet beschikbaar is.

Ik heb de pc daarna een andere systeemnaam gegeven (daarna opnieuw opgestart) hem in een werkgroep gezet (opnieuw opgestart) en weer geprobeerd tot het domain toe te voegen. Dit werkt prima! Ik geef netjes de admin passwords van het domain en ik krijg ook de melding "welkom to xxx (waarbij xxx de domain name is)". Vervolgens weer opnieuw opgestart en wederom geen kans om mezelf in te loggen op het netwerk.

Wat kan ik nog verder doen?

De server draait een nt4 server os'je die ik overigens nog niet geupdate heb met service pack 6. Ik krijg netjes dhcp met dns en gateway (ik zit nl ook (locaal) te tikken op het dwars liggende werkstation) maar ik kan niet inloggen omdat ik de melding blijf krijgen dat er iets niet klopt.

edit: ik zie overigens in de server manager dat het werkstation een failed krijgt op de trusted relationship, maar ik kan nergens zeggen dat dat dingetje wel te trusten is.. of mis ik iets?

[ Voor 8% gewijzigd door Tom-my op 11-12-2002 11:02 ]

"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."

• Tom-my
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-06 09:25

Tom-my

w03iz0rz

Topicstarter
opgelost! het lag aan het service packje, de nieuwste erop gesmeten en klaar!

"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."