innovatek (oftewel klax) waterkoeling

Pagina: 1
Acties:

• halfgaar
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-11-2025
Hi y'all,

Ik ben van plan een waterkoel set van innovatek te kopen. Ik heb al heel wat vragen gesteld aan xxlcases (daar kan je innovatek kopen in nederland, onder de naam klax) en ze gaven vaak snel antwoord. Maar nu heb ik zo ook even gevraagd hoe vaak het voorkomt dat zoiets lek raakt, en nou blijft het akelig stil aan hun kant.

Kan iemand mij wat ervaring vertellen over deze waterkoeling? Tomshardware was er in ieder geval over te spreken, maar die hebben vast niet maanden achter elkaar gedraaid.

Halfgaar

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:37
Zal best goed werken, T.net had em ook gereviewed d8 ik .... anyway als ie begint te lekken = eigen risico. dat loop je met waterkoeling he..

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 20:27
Mja ik vindt dat xxlcases soms maar matige service heeft. Als je ze mailt krijg je dezelfde dag nog antwoord. Maar als je ze bijv. mailt over je bestelling, hoe het daar mee zit dan sturen ze gewoon geen antwoord!!! Wat ik nu dus heb :( Strax maar eens even bellen waarom ze mij niet terug mailen.

BlaBlaBla

• halfgaar
Ook een waterkoeler besteld dan? Weet je dan ook iets van lekkage? Die sets van hun zien er wel solide uit. De slangen zitten met schroeven vast enzo, dus geen gedoe met slangklemen enzo.

Laat ik het zo vragen, heeft iemand (die zichzelf geen sloddervos vindt :)) wel eens een lek klax waterkoelsysteem gehad? Dan wel eensysteem zonder improvisatie, dus met alleen hun spullen.

Verwijderd

dr zijn zat bakken die dag en nacht zonder problemen draaien op waterkoeling.
als jij alles netjes in elkaar zet geeft het echt geen problemen.
misschien dat je het voordat je de boel aansluit nog een paar uurtjes kan laten draaien om te kijken of er misschien dan toch lekkage is, maar veel problemen zijn er niet mee.

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03-2025
Ik heb Innovatek spul nu al emm... tja hoe lang? 1 1/2 - 2 maand denk ik fulltime nonstop draaien.
Kep nog geen enkele lekkage gehad (en dan heb ik ook nog niet eens een echte set besteld maar gewoon zelf aparte onderdelen).

(Btw gewoon met Innovatek naam, klinkt imo ook wat "cooler", te verkrijgen @ http://www.freezinghardware.nl)

[ Voor 20% gewijzigd door Nefiorim op 11-12-2002 11:57 ]

XBO: Michaël#3318

• halfgaar
Hebben ze dan bij xxclases de innovatek stickers eraf gehaald? Het staat inderdaad wel "cooler" als er innovatek op staat. In prijs scheelt het trouwens allemaal niets zag ik.
Pagina: 1