[vba] data verzenden uit Word

Pagina: 1
Acties:

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Topicstarter
Ik heb een opdracht gekregen (een vrijwillige btw) om een Word document te maken met daarin een enquete. De data die hierin ingevuld zijn (optionbuttons, textboxen ect.) Ons eerste idee was om dit via mail te doen, maar we hebben niets kunnen bedenken waarmee geen emailclient (outlook) gebruikt wordt, wat ook nog werkt.

In principe zijn er geen eisen aan hoe de data verstuurd wordt, clientside mag slechts 1 word document zijn met daarin vba/macro's ect. Heeft iemand een idee op welke manier ik dit het beste aan kan pakken?

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Moet het per se Word zijn? Ik zou een webpagina bouwen. Kan iedereen bij (je hebt dus geen Word nodig, helaas WEL internet) en je zit niet te k*tten met security-crap van Word vanwege je macro's e.d.

Just my $0.02 (or $0.04 after tax)...

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Topicstarter
Helaas moeten wij het wel in word maken, zelf wat in php maken kan ik zelf ook wel.... jammer maar helaas... (jammer dat ik zelf helemaal geen ervaring heb met vba)

[ Voor 61% gewijzigd door MM op 11-12-2002 10:56 ]

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"