Panasonic 12J T-CAP | Atlantic Explorer 270L | 4 x MHI SRK24ZS-WF + SRF35ZS-W | 12.000 Wp Enphase | Home Assistant, Heishamon, Mhi-ctrl | Alfa Romeo Giulia Veloce
Verwijderd
Wat dacht je van IKB, op www.kpn.nl,
daar moet je zelfs eerst een wachtwoord hebben wil je kunnen inloggen...
daar moet je zelfs eerst een wachtwoord hebben wil je kunnen inloggen...
NetBuddy Pro is super !! Vooral voor meerdere gebruikers. Hij houdt alles bij met kosten van alle gebruikers, de kosten hiervoor, met grafieken van online tijd van gebruikers, gedownload per gebruiker, geupload per gebruiker, allemaal op opgegeven tijdsaanduidingen. Eind van een opgeven periode komt hij op de proppen met de rekeningskosten die hij die afgelopen periode geregistreerd heeft enz. Uiteraard kun je ook aangeven wanneer wie online mag en weet ik veel nog meer. Echt een super programma.
Zijn er ook van dit soort tooltjes voor Linux?
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Lost Viking heeft m'n icoontje gejat 
Ehm... relay that... in ieder geval een andere url EN ook nog eens een wat minder blokkerig plaatje
Ehm... relay that... in ieder geval een andere url EN ook nog eens een wat minder blokkerig plaatje
Verwijderd
hoe gaat het inbellen trouwens ik heb superweb vanaf augustus het inbellen ging goed 1 keer inbellen en je was op het internet maar vanaf 1 november gaat het niet goed meer het inbellen wil moeilijk of je wordt er af gegooid na 30 sec. ik heb 50 uur
:(:(
:(:(
Verwijderd
met inbellen heb ik totaal geen problemen, nog altijd met een keer inbellen erop gekomen..
Ik heb veel veel problemen met inbellen. Word er nog vaak vanaf gegooid. En ik kom met mijn 56k6 modem niet hoger dan een 33k6 connectie.
Systeem is precies hetzelfde, heb alleen de inbel dingen van de 0800 naar de 1611 gegevens veranderd. Op de 0800 had ik wel een 56k6 connectie.... iemand suggesties??
Voor de rest hoop ik echt nou eens kabelinternet of adsl te krijgen in dit gehucht, zodat ik de hele handel eindelijk een schop ken geven
)
Systeem is precies hetzelfde, heb alleen de inbel dingen van de 0800 naar de 1611 gegevens veranderd. Op de 0800 had ik wel een 56k6 connectie.... iemand suggesties??
Voor de rest hoop ik echt nou eens kabelinternet of adsl te krijgen in dit gehucht, zodat ik de hele handel eindelijk een schop ken geven
-== PC ^ PSP ^ VITA ^ PS2/3/4 ^ N/3DS ^ GAMECUBE ^ S/NES ^ AMIGA ^IPAQ ^ IOS ^ANDROID ^ XB360/ONE ==-
als we dan tog bezig zijn, wie wil even precies vertellen hoe ik alles moet instellen, kan er nl niet opkomen, nooit.....
One's never alone with a rubber duck.
^up
One's never alone with a rubber duck.
Pagina: 1