Toon posts:

[Half life] tijdens installatie hangt de pc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
specs:

AMD 1200 Mhz
768 MB Sdram
winXP + SP1
ATI (hercules) radeon 8500

Half life originele cd

Tijdens de installatie van Half-life hangt de pc op ongeveer 70% dan krijg ik een mooi standaard blauw scherm, Half-life heeft altijd gewerkt maar door ruimte gebrek moest ik het gedwongen verwijderen, het heeft ook met SP1 gewerkt,
Ik heb al een andere half-life cd geprobeert maar dat geeft het zelfde probleem, ik heb alle registerkeys die in verband staan met Half-life (sierra) ook verwijdert, maar dat mocht niet baten, heeft iemand enig idee wat het zou kunnen zijn?

Het maakt niet uit of ik de cd lees in me DVD of in me cdwriter, de cd is ook niet vuil of stoffig en beide cddrives zijn gereinigt zodat het stof eruit is

Ik heb geprobeerd het spel te installeren met 512 MB ram maar dat werkt ook niet
in de compatibiliteitsmodus doet hij ook nix en DMA aan/uit maakt ook niets uit

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2002 17:02 ]

Verwijderd

Ik heb dit ook wel eens gehad. Ik ben er wel uitgekomen maar ik zou me god niet weten meer hoe.

Volgens mij had het iets met het geheugen te maken. Stop er is 256 mb in of lager zou ik zeggen.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 December 2002 @ 11:33:
Ik heb dit ook wel eens gehad. Ik ben er wel uitgekomen maar ik zou me god niet weten meer hoe.

Volgens mij had het iets met het geheugen te maken. Stop er is 256 mb in of lager zou ik zeggen.
dan doet de rest van me pc het niet meer ??? het heeft altijd gedraaid met 768 MB
en winXP trekt het geloof ik niet lager dan 512

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01:03

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Verwijderd schreef op 12 December 2002 @ 12:04:
[...]

dan doet de rest van me pc het niet meer ??? het heeft altijd gedraaid met 768 MB
en winXP trekt het geloof ik niet lager dan 512
hier winxp @ 256 mb :)

Verwijderd

Topicstarter
hier niet, het werkt wel hij trekt het niet als ik ook nog NFS:HP2 of UT2003 wil spelen

Verwijderd

Topicstarter
sgopjuh, sorriej dat ik zoveel sgop maar ik wil graag weten hoe het komt, dat het niet werkt

Verwijderd

Heb je Windows XP al eens opnieuw geinstalleerd?
Nieuwste patch voor je mobo (via chipset? 4-in1 drivers installeren).?
Pagina: 1