Toon posts:

God bestaat niet

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
God bestaat niet” de lachlust op omdat zoiets te simpel is, evenals overigens de uitspraak “God bestaat”. Tot overmaat van ramp komt daar nog bij dat je bezig bent iets te ontkennen wat niet bestaat - zoiets zou onmogelijk zijn..._/-\o_

Verwijderd

Bewijs het maar :)

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Was bedoeld als reply op Waarom mensen ooit gestopt met geloven in God? in plaats van new topic, gok ik :).

</traag>

[ Voor 14% gewijzigd door Kjev op 11-12-2002 03:41 ]

Verwijderd

Je spreekt jezelf tegen, ga maar eens goed lezen

Verwijderd

Topicstarter
Kjev schreef op 11 December 2002 @ 03:40:
Was bedoeld als reply op Waarom mensen ooit gestopt met geloven in God? in plaats van new topic, gok ik :).

</traag>
_/-\o_ boring...

Verwijderd

Topicstarter
Een simpele definitie zou misschien kunnen zijn:
"God is alles dat we (nog) niet kunnen verklaren"

Generiek, ja, maar sla ik er dingen mee over, of sluit ik er dingen mee uit?

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Om zeker te weten dat God niet bestaat, moet je overal tegelijkertijd zijn. Je moet alles weten, je moet perfect zijn. Kortom, je moet zelf een god zijn om de bewijzen dat er geen god bestaat. ofzo :+

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• xentric
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-08-2012
(hmmz... als de modjes maar niet boos op mij worden voor mijn driedubbel commentaar op HK-style posters.)

Als je nu eerst eens je stelling een beetje aankleed met wat meer verhaal, wat voorbeelden, situaties en meer feiten/bewijs voor jouw stelling/observatie dan is de kans groter dat het geen HK-niveau draadje wordt.

Als je geen zin hebt om minimaal een regel of 20-30 te typen over een statement zoals jij hem neerlegt, dan kan je maar beter niet meer posten in W&L. We zijn hier niet zo happig op snelle kreten en luie vingers maar stellen het wel op prijs als je wat aandacht en tijd aan je posts besteedt, zeker als het een openingspost betreft.

En neem maar van mij aan dat je een hoop zal leren als je een beetje aandacht besteedt aan je posts, al is het alleen al om je gedachten om te zetten in woorden, gestructureert en logisch geformuleert zodat iedereen precies begrijpt wat je bedoelt en welke kant je op wil met een discussie. En communicatieve vaardigheden komen altijd goed van pas als je later in je carriere wat documentjes moet opstellen... Probeer je openingspost wat genuanceerder neer te zetten door even te editten, want anders vrees ik dat deze draad op slot gaat zodra de mods wakker worden.

Succes :)

Als er een ding groter is dan het heelal, dan is het de menselijke verbeelding...

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11-2025
Dit topic voldoet niet echt aan de eisen zoals beschreven in de W&L policy, zie ook xentric's post (dank daarvoor :) ).

Als je een nieuwe wilt openen zorg dat je de policy gelezen hebt en dat je daar aan voldoet.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.