Vraag omtrend plaatsen URL

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xochiquetzal
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-04 14:37
Hai,

Ik heb net de FAQ en Policy gelezen (inclusief richtlijnen en alle ander links die wel eens verheldering konden bieden op mijn vraag), maar het enige wat ik tegen kwam waar ik wat aan had was: vraag het de crew... dus hierbij...

Het is al een paar keer in de media geweest (radio, tv, internet): er komt een heuse Nederlandse slasher film!
Nu ben ik net op de site wezen kijken en, als slasher fan zijnde, wilde ik meer mensen op de hoogte brengen van deze film.

(Even tussen haakjes: ik heb niets te maken met de film, en ook geen vriend/familie van iemand die dat wel heeft, maar goed, dat maakt denk ik ook niet uit....)

Is het voor mij toegestaan om de link op het forum te plaatsen (ik had in gedachten onder NSTM) met een korte synopsis erbij?

Verwelkom wat je niet kunt vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zolang er geen echt ranzige rotten.com dingen in voorkomen (je post of de site) lijkt het me best prima.

Ik ben alleen geen mod :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xochiquetzal
Jammer, je antwoord vond ik goed ;)

Ik wacht nog ff op antwoord van een echte mod ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me een prima topic voor NSTM; als je niet alleen de link post maar ook zorgt dat er wat te discussieren valt is het toch prima in orde ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisico
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-10 22:31

Fisico

by Fabian

Verwijderd schreef op 11 december 2002 @ 09:37:
Lijkt me een prima topic voor NSTM; als je niet alleen de link post maar ook zorgt dat er wat te discussieren valt is het toch prima in orde ? :)
Het lijkt te vallen onder de M van NSTM, dus dat mag geen probleem zijn. Als er een fatsoenlijk topic (of iig openingspost) van gemaakt wordt zie ik op dit moment geen bezwaar tegen de url. Dus aub niet link neergooien en klaar, maar iets meer van wwwwh (wie, wat, wanneer, waarom en hoe) + linkje.

Als het topic er staat merk je snel genoeg of hij open mag blijven ;)

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

• Xochiquetzal
Ok, thanks!

Pagina: 1