Mjah, soms is het echt lachen als je een reactie leest en de daarbij behorende tag. Zoals ook deze reactie: lees de inhoud maar en bekijk dan eens de tag
Is het al vrijdag?

FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Modden in de galleries vond ik sowieso al geen goed idee, daar krijg je dit soort vreemde zaken maar van.
Och, dit geval is gewoon een grapje van een crewmember, geen irritante user die het nodig vindt om in elke gallary te reageren.polaris schreef op 11 December 2002 @ 08:50:
Modden in de galleries vond ik sowieso al geen goed idee, daar krijg je dit soort vreemde zaken maar van.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Verwijderd
En dat is nou precies wat ik bedoel met 'vriendjespolitiek'. Een crewmember mag het wel en krijgt dan een +2 Informatief (opmerkelijk de de 2 overgewaardeerd stukken minder zwaar wegen) terwijl ik zo vaak grappige reacties zie in de galleries die omlaag gemod worden naar -1 t/m 1.Beaves schreef op 11 December 2002 @ 09:40:
[...]
Och, dit geval is gewoon een grapje van een crewmember, geen irritante user die het nodig vindt om in elke gallary te reageren.
Wel populair doen met een TMF forum en kritisch tegenover posts/beoordelingen staan maar ondertussen ook de Heilige Crew de billen likken. Wees er trots op!
Verwijderd schreef op 11 December 2002 @ 10:16:
[...]
....
Wel populair doen met een TMF forum en kritisch tegenover posts/beoordelingen staan maar ondertussen ook de Heilige Crew de billen likken. Wees er trots op!

Verwijderd schreef op 11 december 2002 @ 10:16:
En dat is nou precies wat ik bedoel met 'vriendjespolitiek'. Een crewmember mag het wel en krijgt dan een +2 Informatief (opmerkelijk de de 2 overgewaardeerd stukken minder zwaar wegen) terwijl ik zo vaak grappige reacties zie in de galleries die omlaag gemod worden naar -1 t/m 1.
onder het motto: laten we vooral niet iedereen over één kam scheren
Deze had wat mij betreft rustig op de 1 kunnen eindigen, heeft verder niets met het al dan niet crew zijn van diegene te maken
trouwens Bo? Het is idd weer vrijdag
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
[...]
En dat is nou precies wat ik bedoel met 'vriendjespolitiek'. Een crewmember mag het wel en krijgt dan een +2 Informatief (opmerkelijk de de 2 overgewaardeerd stukken minder zwaar wegen) terwijl ik zo vaak grappige reacties zie in de galleries die omlaag gemod worden naar -1 t/m 1.
Ik bedoelde alleen maar te zeggen dat de poster in kwestie geen irritante user is (meestal dan
Ben ik ookWel populair doen met een TMF forum en kritisch tegenover posts/beoordelingen staan maar ondertussen ook de Heilige Crew de billen likken. Wees er trots op!

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Verwijderd
ik had de beoordeling niet goed gelezen ik dacht 2 ondergewaardeerds.Renegade schreef op 11 december 2002 @ 10:53:
onder het motto: laten we vooral niet iedereen over één kam scheren
Toch opmerkelijk dat deze post dan zo positief beoordeeld wordt (2x positief; 1x negatief). Objectieve beoordelingen kan ik het niet noemen.. anderen beoordelen blijkbaar wel op status van een poster..?Deze had wat mij betreft rustig op de 1 kunnen eindigen, heeft verder niets met het al dan niet crew zijn van diegene te maken
Jammer dat TMFers doorgaans wel kritisch zijn en dat dit erdoorheen geglipt is..
Ik ben altijd kritisch, de overige LM'ers imho ook, het is precies wat jouw laatste zinsnede aangeeft dit erdoorheen geglipt isJammer dat TMFers doorgaans wel kritisch zijn en dat dit erdoorheen geglipt is
Ik maak absoluut geen onderscheid des persoons en zou onverbiddelijk en terecht zo'n opmerking naar 1 of 0 dirigeren (ivm onnodig reacties in Galleries, dit geeft een onnodige en extra last aan de modders imho).
Misschien maak ik mijzelf er niet populair mee (ik heb het ook weleens met Wouter aan de stok gehad) maar ik mod (en oordeel) naar mijn eer en geweten ondersteund door de FAQ en de informele regels van TMF.
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Als je nou een lekker wijf was zou ik zeggen: "Ga je gang
En zoals eerder gezegd is: actief modden in de galleries heeft weinig tot geen nut. Aangezien je een leger aan modders moet hebben om alle reacties te modden
okVerwijderd schreef op 11 December 2002 @ 12:02:
ik had de beoordeling niet goed gelezen ik dacht 2 ondergewaardeerds.
Toch opmerkelijk dat deze post dan zo positief beoordeeld wordt (2x positief; 1x negatief). Objectieve beoordelingen kan ik het niet noemen.. anderen beoordelen blijkbaar wel op status van een poster..?
Jammer dat TMFers doorgaans wel kritisch zijn en dat dit erdoorheen geglipt is..
Mwoach, zelf mod ik eigenlijk niet in de galleries. Vaak omdat hier weinig nuttigs bij tussen staat en omdat ik me meestal meer erger aan een reaktie dan wat anders.
En zoals de rest al aangeeft. Als er niet veel wordt gemod, kan het zijn dat iets te hoog/laag eindigt. Dat heeft dan meestal verder weinig met de status/naam/whatever van diegene te maken, maar veel meer met het totale aantal moderaties die gedaan zijn
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
* botoo weet dat er slechts een zeer beperkt groepje van de Molice werkelijk 'actief' modereerd in de Gallery.
Het is dus niet eens dat dit soort posts er tussendoor glipt, maar meer dat de Gallery een beetje gemeden word.
Het is dus niet eens dat dit soort posts er tussendoor glipt, maar meer dat de Gallery een beetje gemeden word.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
Okay maar wordt dat weinig-gemod als een probleem gezien of niet?Robin Vreuls schreef op 11 December 2002 @ 12:24:
En zoals eerder gezegd is: actief modden in de galleries heeft weinig tot geen nut. Aangezien je een leger aan modders moet hebben om alle reacties te modden.
(ik vind van wel want ik vind deze situatie nogal lauw)
Probleem: er wordt niet goed gemod in de galeries.
Oplossing: allereerst lijkt het me verstandig dat posts niet niet meer dan 2 kunnen krijgen daarzo. Andere oplossing weet ik zo gauw niet ik heb het bij mij uitstaan omdat ik het niet echt nuttig vind. Wanneer iemand wat te melden heeft dan kan diegene dat ook op een boel andere manieren sturen.
Verwijderd schreef op 11 December 2002 @ 13:04:
Probleem: er wordt niet goed gemod in de galeries.
Oplossing: allereerst lijkt het me verstandig dat posts niet niet meer dan 2 kunnen krijgen daarzo. Andere oplossing weet ik zo gauw niet ik heb het bij mij uitstaan omdat ik het niet echt nuttig vind. Wanneer iemand wat te melden heeft dan kan diegene dat ook op een boel andere manieren sturen.
Hmm, geen slecht idee
Maar dan moet je wel veel onderscheid gaan maken tussen de verschillende soorten reacties, zodat het evenwicht wel gehandhaaft blijft
Verwijderd
Wat bedoel je met evenwicht?Robin Vreuls schreef op 11 december 2002 @ 13:24:
Maar dan moet je wel veel onderscheid gaan maken tussen de verschillende soorten reacties, zodat het evenwicht wel gehandhaaft blijft.
Dat de reacties die op +4/+3 horen te staan daarna op +2 staan en dat de +2/+1 reacties op +1 staan
Ik zelf vind het een probleem dat er überhaupt gepost laat staan gemodereerd _kan_ worden in de gallery, maar dat is een never ending discusie, ik zal me daar hier niet aan wagen. Wat ik echter geen oplossing vindt is het meer modereren in de gallery's daar ze niet eens goed aangegeven staan (reacties in de gallery) en je zodoende elk profile af moet gaan. Ik zelf mod principiëel ook niet in de gallery, en zo meer met mij weet ik.Verwijderd schreef op 11 december 2002 @ 13:04:
[...]
Okay maar wordt dat weinig-gemod als een probleem gezien of niet?
[...]
Vind ik een prima idee maar dat is volgens mij niet wat Femme ermee in gedachte heeft. Er is bewust gekozen voor reageren en dus moddereren in de gallery's en gezien dit ook niet anders dan reageren op de FP behandeld wordt kan het ook niet een ander moderatie systeem krijgen, dat is op het moment gewoon teveel werk denk ik. (....PowermodOplossing: allereerst lijkt het me verstandig dat posts niet niet meer dan 2 kunnen krijgen daarzo. [...]
Verwijderd
Ja okay dat kan een probleem zijn. Kwestie van een mentaliteitsverandering. Aan de andere kant vind ik eigelijk alle reacties in de galleries vrij overbodig. Sommige worden als grappig ervaren. Humor is echter ook een behoorlijk subjetief begrip. Ik zie, net als Jimmy Pop, het nut niet zo in van de mogelijkheid om te reageren op galleries.Robin Vreuls schreef op 11 December 2002 @ 17:56:
[...]
Dat de reacties die op +4/+3 horen te staan daarna op +2 staan en dat de +2/+1 reacties op +1 staan.
Ander idee: -1 t/m +1. De mensen die een hoog gemiddeld-karma hebben zullen dan niet reageren in de galleries.
Ander idee: standaard galleries kunnen niet gemod worden dit wegens gebrek aan belangstelling. Standaard -1 of +0 karma voor een reactie in de galleries.
Ander idee: modden in de galleries aantrekkelijker maken een boel dmv. random bedankt berichten (en/of bijv. /usr/games/fortune)
Ander idee: reageren op galleries afschaffen (maar dat was Femme's intentie niet?).
Maar goed we kunnen samen wel oplossingen bedenken.. euhh... ik weet helmaal niet wat de bedoeling is/was van de galleries?
Tja... dan gaat de toch al matige kwaliteit van de reacties nog verder omlaag vrees ik.Ander idee: -1 t/m +1. De mensen die een hoog gemiddeld-karma hebben zullen dan niet reageren in de galleries.
Dat is ook weer zo, maar van een +1 gaat je karma niet omlaag. Eerder je gemiddelde score per reactie, en als je daar al zo op kickt dat 'faalangst' kwa reageren gaat ontwikkelen vind ik ook niet dat je überhaupt verdiend hoog in karma te staan. Dat is helemaal niet waar het modereren om gaat, het gaat om de reactie's en karma is een leuke toevoeging. Vind ik de score/tag toch belangrijker.
Pagina: 1