CS adminmod werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01:03

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Topicstarter
ik ben bezig een cs server op te zetten (ja de zoveelste :) ... ) maar mn adminmod wil niet werken. Heb alles geinstalleerd volgens de help file, maar welk command ik ook probeer, ze werken allemaal niet :? als ik een command als admin_listmaps intik, krijg ik geen resultaat. admin_map de_dust werkt niet...
als ik vanaf mn eigen bak probeer te connecten duurt t uren, dat kan toch niet normaal zijn...
wat kan ik verkeerd geconfigged hebben...?

en ik heb de originele halflife editie... met alle updates en patches, adminmod 2.50.50, winxp pro uk sp1 + overige recentere updates

[ Voor 15% gewijzigd door _Mystikal_ op 11-12-2002 01:09 ]

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Vergeet niet dat je Won geauth moet zijn wil admin mod werken :)

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Jup je moet 2 WON keys hebben.
1 voor je server en 1 voor jezelf.

En heb je alles wel echt goed ingesteld enzo ?
Ben je wel ingelogd ?

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01:03

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Topicstarter
M@NIC schreef op 11 December 2002 @ 07:15:
Jup je moet 2 WON keys hebben.
1 voor je server en 1 voor jezelf.

En heb je alles wel echt goed ingesteld enzo ?
Ben je wel ingelogd ?
maar, maar... ik heb 2 hl keys :) ik gebruik er maar 1tje. Ja volgens mij heb ik alles goed ingesteld staan... en t maakt niet uit of of ik wel of niet probeer te joinen, dan werkt t nog niet... en hoe zou ik gebruik kunnen maken van 2 keys? moet ik dan halflife en cs apart installeren ofzo?

ff update, ik kan weer connecten naar mn server, maar ik kan alleen nog geen commands uitvoeren, en ik heb mn server.ini, users.ini en adminpass.cfg geconfigged zoals t zou moeten volgens de handleiding

[ Voor 17% gewijzigd door _Mystikal_ op 11-12-2002 11:42 ]