Toon posts:

Up Up & Away (Tony Hawk Pro Skater 2 demo)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is iemand er al in geslaagd om een UU&A te maken in de demo van "Tony Hawk Pro Skater 2"?
Indien ja, wil je dan a.u.b. eens uitleggen hoe je dit voor elkaar krijgt (liefst a.d.h.v. enkele screenshots).

Eeuwige dank verzekerd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zorgen dat je precies recht op de QP afgaat met heel veel vaart. Doe geen truc maar ollie alleen. Doordat je geen truc doet blijf je recht in de lucht en zal je hem landen.

Een andere manier is heel hard aankomen, een truc doen, de lucht invliegen en als je weer richting aarde gaat de skater zo bewegen dat hij op 4 wieltjes landt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-10 18:47

duderuud

Sliden is koel

yes, graag screenshots ofzo...supervet spel trouwens!!!!:):)

edit:

ik haal alleen up, up, niet away!

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-07 17:44

Foxz

343 Guilty Spark

Same by me, ik haal ook alleen UP! UP!! en geen AWAY...

Weet iemand trouwens hoe je een OLLIE + BIG MUTE kunt maken. Heb ik een keer gedaan en had toen met een PERFECT 900 OLLIE + BIG MUTE, mijn meeste punten ever > 127000...

Kicking the darkness 'til it bleeds daylight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Screenshots heb ik helaas niet maar om voldoende vaart te krijgen kun je het volgende doen. Vanaf start een kleine bocht naar links maken. Grinden op de rand van de QP daar en eruit ollien. Je gaat nu richting een QP waarboven de Marseille vlag hangt. Ollie zo hoog mogelijk in de QP waar de linker paal van deze vlag op staat. Zorg ervoor dat je je special vol hebt, als je je special vol hebt ollie je namelijk hoger. Na de air in de QP ga je recht op de QP af waar je Up Up and Away kunt doen. Nu heb je in ieder geval genoeg vaart alleen de landing is nu nog een probleem. Voor de landing kun je mijn vorige post lezen.
Suc6