Vaag probleem met Geforce2 kaart (niet booten met tv-out)

Pagina: 1
Acties:

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 13:14
Ik heb een GeForce 2 GTS kaart met TV-out. Nu wilde mijn systeem enige tijd geleden nadat ik het verplaatst had niet meer booten. Uiteindelijk bleek het aan de videokaart te liggen. Ik zag dat het printplaatje met de tv-out chip en de connector erop een beetje los zat, dus die aangedrukt, een resultaat. Alle overige apparatuur van het mobo gehaald, geen resultaat. Daarna het tv-out plaatje even verwijderd, en hij deed het opeens weer! Erg vreemd dus.
Toen heb ik de kaart ook maar even in een ander systeem getest, waar hij helemaal normaal werkte. De TNT-kaart uit dat andere systeem even in mijn eigen systeem ingebouwd, en dat werkte ook gewoon perfect (overigens zat er op deze TNT geen tv-out).

Ik had op de kaart steeds alleen een monitor aangesloten, het is dus niet zo dat ik vanaf de tv-out op wilde starten en dat hij het dan niet deed ofzo. Mijn systeem bestaat verder nog uit een Abit KT7A-raid, duronnetje, 512MB cheap memory.

Wat ik nog wel even wil testen is of de TV-out wel werkt op een ander systeem , dat heb ik nog niet gedaan. Maar zijn er misschien anderen die dit probleem herkennen of misschien een oplossing weten?